Problemen met pas ontvangen tv-ontvanger met harddisc

  • 2 October 2019
  • 2 reacties
  • 223 Bekeken

Wanneer ik een tv-programma programmeer op een willekeurig kanaal anders dan het kanaal waar naar gekeken wordt, dan stopt de tv-ontvangst wanneer de opname start. Allemaal blokjes en de mededeling "error". Alleen Na een algehele reset doet de TV het weer.
ik heb eerst een gewone actieve tv ontvanger en toen geruild voor een harddisc exemplaar.
Kan de oorzaak liggen in het feit dat de MAC nummers van de ontvanger niet zijn aangepast na verwisseling van de ontvangers.

This topic has been closed for comments

2 reacties

Bedankt voor je reactie. Ik heb inmiddels mijn eerste tv-box met opnamefunctie omgewisseld voor een ander exemplaar. Ook deze doet hetzelfde. Omwisselen leek mij handiger en sneller dan weer uren in de wacht te blijven hangen. Voor de eerste heb ik wel telefonisch contact gehad met de Klantenservice maar zij kon me niet verder helpen. Terugbellen door een technisch iemand binnen een week moet -nog- plaatsvinden. Is alweer geruime tijd geleden (zeker zo’n 6 weken of meer).
Je snapt wel dat ik over t-mobile zeer teleurgesteld ben, reden om zo gauw mogelijk weer weg te gaan bij t-mobile.

Mvg Jos
Reputatie 7
Badge +2
Hallo Joobroo44,

Er zijn enkele problemen bekend met de tv-boxen met opnamefunctie momenteel. Wellicht valt deze daar onder.
Het wachten is nog even op een T-mobile moderator (dit kan nog tot 48 uur duren door de drukte) Of neem zelf contact op met de servicedesk om e.e.a. uit te sluiten en / of voor een vervangingsaanvraag.

Mvg. Marcel