Beantwoord

Problemen met televisie

  • 7 April 2020
  • 7 reacties
  • 178 Bekeken

Reputatie 1

Sinds ruim anderhalf jaar ben heb ik t-mobile thuis abonnement. Helaas ondervind ik vaak problemen met zowel installatie via t mobile als met het internet / netwerk.

Op dit moment werkt de utp kabel niet, wat niet geheel onlogisch is, aangezien deze niet goed is gelegd. De enige oplossing die geboden wordt is een nieuwe kabel van 15 meter, alleen past dat niet in mijn huis. 

Uiteindelijk besloten op te zeggen, aangezien ik geen passende oplossing krijg op mijn probleem. Alleen zit ik nu tot 7 mei zonder televisie. En ik betaal hier wel voor. 

Graag een passende oplossing hiervoor. 

icon

Beste antwoord door Brian 8 April 2020, 10:55

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @MarysevM

Wat bedoel je precies met toch maar besloten om op te zeggen en daarna dat je tot 7 mei zonder tv zit terwijl je er wel voor betaald?

Bedoel je daarmee vandaag opgezegd te hebben met een maand opzegtermijn?

Staat de tv boven of ergens anders ver van het modem? Wat je zou kunnen proberen is om een UTP kabel via powerline adapters aan te sluiten. Dit zal meestal niet beter zijn dan een directe UTP naar het modem maar het zou wel kunnen

Reputatie 1

Ik heb opgezegd en vanwege opzegtermijn kan ik pas per 7 mei naar een andere aanbieder overstappen. Maar daarmee is mijn probleem met utp kabel niet opgelost en zal ik dus zonder televisie zitten. 

Mijn voorstel is om per direct mijn contract te beëindigen zodat ik per direct naar een andere aanbieder kan overstappen. 

Reputatie 1

De televisie staat gewoon beneden en de modem ook. Maar de afstand om kabel te leggen is meer dan 15 meter. 

Reputatie 7
Badge +15

Dus je hebt enkel tv opgezegd?

Powerline adapter bekabeld bij het modem en de andere bekabeld bij de tv zou een optie kunnen zijn. Je zult niet de kwaliteit als met een directe UTP krijgen volgens mij maar het zou wel kunnen.

Een Moderator kan misschien voor je kijken wat er verder gedaan kan worden.

Reputatie 1

Ik heb mijn gehele t mobile thuis opgezegd (internet en televisie). Helaas konden we telefonisch niet tot een oplossing komen mbt mijn storing. Vandaar mijn opzegging. 

 

Reputatie 1

Ik heb nog geen antwoord op mijn vraag / voorstel of ik per direct kan opzeggen ipv in mei. Met wie kan ik hierover contact leggen? 

Reputatie 7

Hi @MarysevM, jammer om te horen dat het niet is gelukt en dat je overstapt. Bij de installatie kan de monteur een netwerk kabel leggen tot 15 meter, dit vermelden we ook bij de installatievoorwaarden. Bij een grotere afstand kan je zelf eventueel een langere netwerkkabel aanschaffen en wegwerken. Daarnaast was de instalallatie al 2 jaar geleden dus ik kan je hierin dus niet tegemoet komen. Ik zie dat de overstap ook al geland staat en je nieuwe provider bepaalt de overstapdatum (standaard 30 dagen vanwege de opzegtermijn) dus deze nu wijzigen is dan niet verstandig. Uiteraard kan je tot de overstap wel gewoon gebruik maken van TV Anywhere.

Reageer