Beantwoord

Problemen Vught - Hoe gaat u deze periode (nu al 1,5 maand) van schokkerige tv beelden aan ons vergoeden?

  • 15 February 2020
  • 3 reacties
  • 224 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Beste mensen van T-mobile TV,

 

Waarom horen wij niets meer van jullie?

 

Sinds eind december 2019 hebben wij storing op onze TV bij de ontvangst van jullie zenders.

Wanneer we Netflix spelen via apple-tv is er niets aan de hand.

 

Gekeken op jullie website hebben we jullie advies gevolgd en eerste alle interne bedrading  in ons huis laten checken door een officiële electro-monteur: Niets aan de hand en alles in orde bevonden.

 

Begin februari heb ik contact gehad met de helpdesk van T-mobile.

Alleraardigste en behulpzame mensen.

Zij hebben er zeker 45 minuten over gedaan om alles met signalen te testen.

 

Tot zover geen klagen.

 

Het kafkiaanse spel begon toen uw helpdesk medewerker na al zijn testen zei: Ik kom er niet uit. Dan moet er een monteur komen kijken; ik zet u even in de wacht om dit te regelen.

 

Na ca 10 munten kwam hij terug met de onthutsende mededeling dat er in Vught sinds 24 december een systeem storing is en dat hij daarom geen monteur kan sturen.

Hij had geen vooruitzicht hoe lang dit kan duren.

 

Uw website geeft echter aan dat er geen storingen zijn……

 

Een paar vragen:

Wat rest mij nu te doen?

Hoe lang moeten wij  nog wachten?

Hoe gaat u deze periode (nu al 1,5 maand) van schokkerige tv beelden aan ons vergoeden?

 

Wij horen graag van u en

het liefste hebben we snel weer goed beeld.

 

Met vriendelijke groet,

 

Ger Maas

icon

Beste antwoord door Piotr 18 February 2020, 14:22

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7

Hey @Vught,

Het klopt dat er in jouw regio langdurige TV problemen gaande zijn bij een aantal huishoudens. Ik betreur dat ook jij hiervan de dupe bent. :disappointed: Onze techneuten zijn hiermee bezig en gaan er alles aan doen om dit issue op te lossen. Jammer genoeg heb ik nu geen exacte oplosdatum te melden. 

Ben je in het bezit van een Smart TV of Chromecast? In dat geval kun je als tijdelijke noodoplossing gebruik maken van TV Anywhere. Over de kosten hoef je je in ieder geval geen zorgen te maken. Zodra het is opgelost, dienen we graag een vergoeding voor je in. Sorry voor het ongemak, we werken aan een oplossing!

Het is  niet te geloven…..

De enige reactie na twee maanden: We doen er alles aan……

En de klant laten wachten…..

Onbegrijpelijk.

Reputatie 7

Hi @Vught, er loopt al een ander topic hiervoor, ik houd je daar graag op de hoogte! Om alles zo veel mogelijk centraal te houden sluit ik dit topic.