Beantwoord

Progamma gemist soms geen einde

  • 26 September 2020
  • 6 reacties
  • 182 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 10 reacties

Goedendag, als wij een progamma niet kunnen, kijken we dat later als we tijd hebben. 

Als je op een progamma klikt die je wilt kijken, krijg je eerst nog een stukje van de progamma daarvoor te zien een aantal Minuten, dat is nog erg nog niet, maar als mij progamma of film het einde nadert, begint ie te laden en dan gaat ie verder of schakeld hij de film uit en en start op de het volgende progamma en mis je het einde. 

Elk progamma heeft geen progamma gemist van de 1e tot de laatste seconde. Dat je kan zien. 

Misschien dat het geüpdat moet worden bij jullie? 

Weet niet of hier meer mensen last van hebben 

Verder ben ik tevreden 

 

icon

Beste antwoord door Hans-Juriën 29 September 2020, 17:33

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge

@Kees86 op welke manier kijk je TV? Is dit via de TV Box of bijvoorbeeld via Chromecast? Mocht je een specifiek voorbeeld hebben (zender + programma), dan is dat ook handig voor ons om te weten.

Op tv box, het gaat om indenpendice day part 2 op Veronica van 19 sep en geostorm ook op Veronica op 26 sep.

Veel programma's sluiten elkaar aan, maar bij de films, zit tussen geostorm en deep impact, geen progamma informatie. 

En dan slaat ie einde van de film en begin van de volgende film over. 

Ik probeer een foto mee sturen, maar weet niet of het lukt 

Lukt niet om foto te sturen helaas

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Kees86, bedankt voor de informatie, dat maakt het voor @Hans-Juriën en de rest van het TV team eenvoudiger om nóg sneller een oplossing te vinden!

Je kunt de foto meesturen door deze in het bericht dat je plaatst te zetten. Zorg er dan wel voor dat de foto opgeslagen is op het apparaat waarmee je op de Community online bent. Het icoontje dat je hier het beste voor kunt hanteren, is: 

Die zie je links van de paperclip staan. Je kunt ook de afbeelding met <control C> kopiëren en dan met <control V> in je bericht plakken. Succes en als ik iets anders voor je kan doen, let me know!

 

Reputatie 7
Badge

@Kees86 dank voor het benoemen van de concrete voorbeelden. Hier kunnen we wat mee. Ik ga dit adresseren en hopelijk komt hier snel een oplossing voor.

 

Reageer