Beantwoord

programma blijft herhalen in app

  • 3 March 2021
  • 4 reacties
  • 69 Bekeken

Afgelopen week is een programma in de Anywhere app op de IPAD vastgelopen. Als ik nu naar deze zender ga dan start altijd weer dit programma. Ik kan op deze zender geen actueel programma starten, wel op alle andere zenders. Zelfs als ik switch naar mijn telefoon dan hetzelfde probleem ???

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 5 March 2021, 15:14

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Lacroix_eric, goed dat je het meldt op de Community!

Ik vermoed dat de TVA app vastgelopen is en een kleine herstart afdoende moet zijn. Probeer ook eens de app volledig te verwijderen en opnieuw te installeren: dit werkt vaak wonderen. Mocht dit nog niet helpen, dan gaan we op zoek naar een andere oplossing. Ik weet zeker dat we er samen uitkomen. Alvast een mooi weekend toegewenst!

Het vreemde is dat het programma ook blijft herhalen als ik een ander apparaat (iphone) gebruik. Ik heb app verwijderd en opnieuw geinstalleerd zonder succes. Probleem blijft identiek, Het lijkt erop alsof programma in mijn profiel vasthangt ??

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Lacroix_eric, bedankt voor je terugkoppeling, nu kunnen we gerichter naar een alternatieve oplossing zoeken!

Ik ga het probleem aan mijn kant onderzoeken en kom er vanmiddag op terug. Mocht ik het niet eigenhandig kunnen herstellen, dan zal ik onze experts bij de technische dienst inschakelen. Indien dat nodig is, laat ik het je weten en zal er wel iets meer tijd overheen gaan - hun huidige verwerkingstijd bedraagt drie tot vijf dagen. Dat betekent dat zij tickets oppakken die op dat moment drie tot vijf dagen oud zijn. Het kan daarom een kleine week duren eer jij een oplossing aangeboden krijgt, alvast sorry voor de wachttijd!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Lacroix_eric, tot mijn spijt heb ik het probleem nog niet weten te reproduceren aan mijn kant. Het oogt inderdaad als het vastlopen van de app/software in het profiel. Om welke zender/welk programma gaat het precies? Dan probeer ik nog iets te forceren om het recht te trekken, als dat niet lukt, zal het echter moeten worden doorgezet naar de techneuten.

Ik zie dat beide TV Boxen al erg lang aanstaan, wellicht dat een reset hiervan de gecombineerde profielen (TVA en T-Mobile TV delen je kijkprofielen) hersteld. Kun je deze eens op de volgende manier herstarten alsjeblieft?

Voer een reset uit zonder internetkabel: haal het modem en de TV box van de stroom. Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na 20 seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box.

Reageer