Beantwoord

Programma Gemist aanbod zenders en mogelijkheden

  • 12 July 2018
  • 3 reacties
  • 523 Bekeken

  • is net lid geworden
  • 0 reacties
Programma gemist werkt slecht.Programma's die al afgelopen zijn kunnen na enkele uren nog steeds niet geselecteerd worden omdat ze niet in overzicht staan. Daarnaast is aanbod zeer bepekt. Ik was Telfort en KPN gewend en ben zeer teleurgesteld in het aanbod en de functionaliteit van T-mobile. Als ik dit geweten had was ik nooit overgestapt. De service is veel te beperkt, te laat beschikbaar en gebruiksonvriendelijk
icon

Beste antwoord door Brian 16 July 2018, 17:05

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hi mk67, bedankt voor je feedback! Wat er beschikbaar is voor Programma Gemist en hoe snel is afhankelijk van de omroepen dus hier hebben we geen invloed op. Waar we wél invloed op hebben is het aantal zenders waar Programma Gemist beschikbaar voor is en we zijn altijd bezig om ons aanbod nóg verder uit te breiden!~
Reputatie 1

Zowel op de NPO als op SBS  zenders kan je via de rode knop programma gemist openen. (uitzending gemist en KIJK). Weet iemand binnen T-Mobile wanneer de overige zenders volgen?

Reputatie 7

Hey @heuv,

Die rode knop is heel handig om snel bij gemist te komen, top! Momenteel staat er nog geen uitbreiding van de zenders op de planning. Mocht daar in de nabije toekomst verandering in komen dan gaan we dat zeker communiceren!

Reageer