Beantwoord

Programma gemist functie

  • 29 December 2019
  • 8 reacties
  • 339 Bekeken

Wie kan me vertellen waar ik precies kan vinden hoe de functie werkt?

Ik ben er met proberen achter en in Topics te lezen achter gekomen wat ongeveer de mogelijkheden zijn, zowel voor "Begin gemist” als "Programma gemist”, maar ik heb nog niet echt een beschrijving kunnen vinden.

Kan ook aan mij liggen natuurlijk…

Vast bedankt.

icon

Beste antwoord door Hidden.nld 29 December 2019, 16:14

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hallo @Wim Kreuger 

Voor programma gemist kan je via het menu de zenders kiezen of via de rode knop op de afstandsbediening. sinds kort kan je ook RTL terugkijken maar dat werkt weer via de tv gids en niet via de rode knop.

Op dit moment is het een beetje behelpen, binnen kort komt er een nieuw tv platvorm deze zijn ze nu aan het testen met een aantal klanten. ik verwacht dat het dan beter werkt.

Bedankt @Hidden.nld . Ik ga er nog eens naar kijken, maar staat het ook ergens?

Zonder sneu te willen doen, dat het behelpen is, was me al opgevallen, maar ik hoopte ergens een gebruiksaanwijzing te vinden die misschien voor mijn beperkte denkraam wat meer licht op die functie zou kunnen geven, snap u?

Reputatie 7
Badge +16

@Wim Kreuger Goedemorgen Wim, hopelijk heb je een prachtige jaarwisseling gehad! Ik heb de handleiding voor jouw TV Box naar je toegestuurd per e-mail. Hier staat elke functie beschreven en wordt alles uitgelegd. Als dit niet toereikend is, laat het me weten. Dan ga ik vervolgens aan de slag om je zo goed mogelijk te helpen. :smile:

Goede morgen @Jason !

 

We hebben de jaarwisseling weer overleeft:wink: , dank je.

Ik hoop dat het geheel voor jou ook goed was.

Ik heb de handleiding gezien en dat dat me vermoeden dat het een boekje is dat in de doos gezeten zou moeten hebben.

Als techneut zijn dat zaken die je aan de kant gooit, omdat je denkt dat bekijk ik later wel eens en vervolgens vergeet omdat al werkend vanzelf uitvind hoe een en ander werkt, maar ja, dan begint je partner, die atechnisch is, te mopperen en dan denk je dat moet toch ergens zijn en denk je dus nooit meer aan die doos…
Hoe dan ook: hartelijk dank voor de service. Ik ga eens kijken of ik dat boekje ergens heb en dan geef ik het wel aan mijn vrouw, zo niet, print ik de relevante informatie wel voor haar.

Er wordt al een tijd gesproken over een nieuw tv-platform. Weten jullie hoe het daar mee staat?

Groet,

 

Wim

TV zit in de klanten testfase, dus als alles goed loopt duurt het  niet lang meer.

Reputatie 7
Badge +16

TV zit in de klanten testfase, dus als alles goed loopt duurt het  niet lang meer.

 

Het bevindt zich inderdaad in een beta testfase, laten we hopen dat iedereen hier snel van kan gaan genieten. Er staat ons een hoop moois te wachten in 2020. :grin:

We zijn benieuwd…

Kan ik niet mee testen?

 

Reputatie 7
Badge +16

@Wim Kreuger Goedemorgen Wim! Hoe graag ik hier ook ja op zou willen zeggen, is het antwoord nee. Ongeveer 20.000 klanten hebben begin december een e-mail gehad om zich aan te melden. Alleen klanten die een e-mail krijgen kunnen meedoen aan de testfase. Deze testfase duurt ongeveer 4 tot 6 weken, met kans op een kleine uitloop. Sorry dat ik je niet blijer kan maken. 

Reageer