Beantwoord

Programma opnemen op 1 TV Box en terugkijken op allebei mijn TV Boxen

  • 27 September 2018
  • 4 reacties
  • 555 Bekeken

Als ik twee interactieve tv boxen aanschaf voor twee televisies. Moet ik dan op elke box apart opnemen als ik een programma later wil terugkijken of is het voldoende op om 1 kastje op te nemen en kan ik daarmee dan op beide kastjes terugkijken?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 27 September 2018, 10:52

Bekijk origineel

4 reacties

Hoi beckx, welkom op het klantenforum.

Als je een programma op beide apparaten wilt terugzien, zal je 'm op beide apparaten moeten opnemen (of de kastjes even moeten wisselen). Bij T-Mobile Thuis worden de programma's op de harde schijf van de decoder opgeslagen, niet in een cloud. Ze zijn vanaf een andere box niet benaderbaar.
Reputatie 3
Hopelijk gaan ze dit nog ooit aanpassen naar de actuele technieken.
Reputatie 7
Hey @StefanT we gaan zeker met de tijd mee en volgen de ontwikkelingen op de voet. Dus ik ga ervan uit dat we dit in de toekomst wel gaan aanbieden! 😉
Reputatie 3
Op andere pagina's word geschreven dat jullie de licentie niet hebben of het door beperkingen van de oude apparatuur dit niet kunnen aanbieden.
Dus ik denk oude apparatuur is nog niet afgeschreven waardoor het misschien een te grote investering is voor jullie om wel de 2018 technieken aan te bieden ipv 2000 of eerder.

Maar als dit er aankomt hoor ik het graag. Dan kunnen de grote apparaten vervangen worden door wat kleiner

Reageer