Beantwoord

Programma's genist

  • 14 July 2020
  • 9 reacties
  • 1008 Bekeken

Reputatie 2

goedemiddag.

 

Als ik op TV gids klik en wil evt een programma terug kijken op npo 1 2 of 3 dan blijven die vakken grijs. Kan ze dus niet selecteren. 

 

Met een collega van jullie over gehad om de TV module van het internet te halen en stroom. Werkt nog steeds niet dus.

Ik heb ook aan jullie collega gevraagd of het wel mogelijk is dat ik terug kan kijken mbt mijn abonnement. En dit moet normaal gezien wel lukken.

 

Graag hoor ik wat het anders kan zijn.

 

Gr maik

icon

Beste antwoord door Anonymous 15 July 2020, 22:07

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +1

even een keer op de back toets drukken en de actuele gids komt te voorschijn

Reputatie 2

even een keer op de back toets drukken en de actuele gids komt te voorschijn

 

Dus,

Op TV gids, en dan een keer op back?

Reputatie 7
Badge +1

Klopt de tv gids werkt niet altijd goed, druk je dan een keer op de back toets krijg je de actuele gids en werkt het weer.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Maikzors, goed dat je het navraagt! De TV gids hapert heel af en toe wat met een druk op de back-toets inderdaad te verhelpen is. Thanks voor je vlotte reactie @BeMu! 👍 Ga uit de gids, zap naar een ander kanaal en dan open dan weer de gids. Dit werkt ook negen van de tien keer. 

Mocht dit nog niet helpen, dan kun je een herstart van de gebruikersinterface proberen. Hoe dat werkt, staat hieronder uitgelegd:

► Hoe doe ik dat?

1. Ga naar Menu
2. Klik op Instellingen
3. Klik op Systeeminformatie

4. Klik op Herstart
5. Klik op Herstart gebruikersinterface


De interface zal nu herstarten dit kan tot 2 minuten duren. 3 puntjes verschijnen linksboven in beeld.

Indien ook dit nog geen oplossing biedt, probeer dan je TV Box te herstarten door middel van een factory reset. Hoe je dit doet, kun je in het volgende topic checken: Hoe voer ik een factory reset op de TV Box uit?

P.s. Heb jij een goede film gezien waar je echt over wilt kletsen of volg je een serie die wij direct moeten gaan volgen? Check ons supertoffe Magenta Must-Sees topic.  Deel al je tips in ons movie, serie en docu topic! Daarnaast vind je hier de beste Netflix, Videoland of Prime Video tips en hebben we ook nog een mooi magenta extraatje! 

Reputatie 2

@Jason De back toets wat jullie zeggen werkt niet. Npo 1 2 en 3 werken dus niet.

Alle stappen doorlopen. Nog steeds het zelfde probleem.

 

@Maikzors NPO en de SBS zenders mag je via het menu terugkijken, dat TM dit zelf alweer vergeten is.

Dus even het menu van de box in duiken kom je het tegen.

Reputatie 7
Badge +16

Wow, pardon je hebt helemaal gelijk @Doornekamp33, waar zouden we toch zijn zonder jou?! 😅👍

Laten we het maar houden op een vlaag van verstandsverbijstering. Sorry @Maikzors, een foutje van mijn kant. Ik ben helemaal abuis en haal zenders door elkaar. Soms is de uitweg zo dichtbij, dat we (on)bewust naar moeilijkere wegen gaan zoeken. Veel kijkplezier! Laat je het weten als je weer hulp kunt gebruiken? 😊

@Jason , Je had zeker mijn PB gelezen en daar nog zo van geschrokken dat die verstandsverbijstering gewoon een normaal reactie is, hopelijk is dat medio september weer over.😁

Reputatie 7
Badge +16

Haha dat zal er zeker aan bijdragen! 😋 Ik stond zo perplex dat alle standaard kennis even kwijt was, maar gelukkig ben jij altijd lekker scherp! 😎

Reageer