Beantwoord

Programma terugkijken het eind staat er niet op

  • 15 October 2018
  • 1 reactie
  • 324 Bekeken

Reputatie 3
Heb al meerderekeren gehad wanneer ik op de Ok knop druk en op de blauwe knop klik

wanneer ik bijvoorbeeld 15 minuten te laat heb ingeschakeld een film serie oid kijk , Dat het eind er niet op staat ,voor een kort programma is dat niet erg maar wanneer ik een film kijk en je ziet net de laatste 5 minuten niet is dat niet echt prettig ?
icon

Beste antwoord door Sander 18 October 2018, 16:24

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hoi @Kid rock

Bedankt voor het signaal! We hebben hier meerdere meldingen van ontvangen. Hierop hebben wij actie ondernomen. Zie dit topic: Begin Gemist stopt voortijdig:

Het viel ons op dat sommige klanten net het einde van een programma misten als zij gebruik maakten van Begin Gemist. Hierop hebben we direct de marges aangepast. Je kunt nu langer gebruik maken van Begin Gemist. Vooral handig bij langere programma's zoals films. Bedenk wel dat het dus niet oneindig is. Mocht het halverwege een programma nou toch een keer misgaan, dan kun je Begin Gemist opnieuw selecteren en door middel van de pijltjes toets (naar rechts) tot 8x de snelheid vooruit spoelen naar het punt waar je was gebleven. Ik hoop dat je op deze manieren weer 100% kunt genieten van Begin Gemist!


Mocht je toch nog problemen ervaren, dan wil ik je vragen de TV Box voor 10 seconden van de stroom te halen en het binnenkort nog eens te testen. Ik ga ervan uit dat het is opgelost. Mocht het toch nog voorkomen, dan hoor ik het graag, dan ga ik op onderzoek!

Reageer