Beantwoord

Programmagids: Eurosport 2 programmering klopt niet

  • 27 October 2017
  • 2 reacties
  • 351 Bekeken

Reputatie 6
Badge
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 556 reacties
Iets wat al maanden aan de gang is en net nu ik wat wilde gaan kijken dat in de gids staat kom ik er weer eens achter (voor de zoveelste keer) dat ik het Franse voetbal ben vergeten (en met dezelfde regelmaat mis ik wedstrijden uit de Italiaanse competitie omdat er in de gids helemaal niks staat aangegeven) ...
icon

Beste antwoord door Brian 3 November 2017, 10:56

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hi apis4, we krijgen de programma gids door via de zenders zelf dus de inhoud kunnen we niet veranderen maar soms wil een reset wel helpen. Probeer eens om zelf de TV-Box te resetten door deze van de stroom af te halen en opnieuw aan te sluiten. Als dit niet werkt dan kan ik de TV-Box op afstand een fabrieksreset geven. Als je gebruik maakt van een Tv-Box met opname functie dan worden hierbij wel de opnames verwijderd, als je deze wil bewaren maak hier dan eerst even een back-up van. Stuur mij even een bericht als de reset nodig is, dan voer ik hem graag voor je uit!
Reputatie 6
Badge
Geen reset uitgevoerd maar misschien dat ze meelazen want het leek bijna direct opgelost. Afgelopen weekend netjes alles in de gids opgenomen 🆒

Reageer