Beantwoord

PS3/Netflix inschakelen lukt niet ivm netwerkinstellingen

  • 28 April 2017
  • 1 reactie
  • 658 Bekeken

Wij proberen Netflix weer via de PS3 op onze TV te krijgen, maar we blijven meldingen krijgen dat de netwerkinstellingen niet kloppen.
We hebben alle systemen opnieuw opgestart, standaardinstellingen teruggezet maar geen netwerkverbinding.

PS3 geeft aan dat we de PPPoE-gebruikersnaam en wachtwoord kunnen invoeren, maar waar vind ik die?

Als dat niet werkt zou ik "foutcode 80130182" moeten noteren en contact opnemen me de technische ondersteuningslijn voor assistentie..... 😉. Bij deze...
icon

Beste antwoord door Sander 3 May 2017, 17:04

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Poe MB65, dat klinkt niet best! Die foutcode zegt mij helemaal niets. Waarom wilde Sony dat je die aan je provider doorgaf? Wat ik denk dat er misgaat, is één van de volgende twee zaken.

1) Controleer of je PS3 is verbonden met LAN 1 of 2. Deze poorten geven een internetsignaal (in tegenstelling tot TV signaal op 3 en 4).
2) Er gaat iets mis met de portforwarding. Heb je een glasvezelverbinding klik dan op dit topic om te zien hoe je jouw PS laat verbinden met Internet. Heb je een DSL verbinding, klik dan hier.

Ik hoop dat het met deze uitleg wel lukt!

Reageer