Beantwoord

Radio icoontje tijdens TV kijken

  • 29 June 2017
  • 3 reacties
  • 3411 Bekeken

sinds gisteren (verhuisd inmiddels) ook tv van T-Mobile. Nu beweegt er in het scherm continue een icoontje van NPO radio 1. dit is redelijk irritant als je een film aan het kijken bent.. heb ik op een verkeerd knopje gedrukt? iets aangezet wat niet de bedoeling was? Vannacht tv etc uit gehad. Nu dit icoontje weer in beeld. Nu de radio aanstaan op radio 5 en het icoontje van NPO radio 1 beweegt net als gister over het scherm.

Een tweede vraag over radio via het T-Mobile kastje.. als ik de tv uit zet, alleen de versterker aan, dan dus geen geluid. Moet nu wel heel veel apparaten aanzetten om radio te kunnen luisteren. Tip? Welke draad moet er anders?? Of kan dit niet anders? (versterker, boxen-set, kastje van T-Mobile en de tv dus aan voor gebruik radio)
icon

Beste antwoord door Sander 30 June 2017, 11:46

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hey zijspan,

Dat is bijzonder! Dat heb ik nog nooit gehoord! Als je radio beluistert, dan geeft de TV Box een verspringend (schermbeveiliging om inbranden te verkomen) icoontje weer. Op het moment dat je terugschakelt naar TV, moet dit icoontje verdwijnen. Je geeft aan dat dit nadat je de TV Box van de stroom hebt gehaald nog steeds speelt. Heel bijzonder! Ik wil de TV Box dan ook graag een fabrieksreset geven. Kun je mij hiervoor je postcode, huisnummer en laatste vier cijfers in een privébericht sturen?

Mocht het gaan om een TV Box met opnamefunctie, dan zijn ook je gemaakte opnames weg. Ben je hiermee akkoord?

Hier sinds zaterdag ook npo 1 radio icoontje op mijn scherm. De box resetten helpt niet

Reputatie 7

Hey @Mirandabl70,

Kun je ook proberen om op de groene knop te drukken op je afstandsbediening. Hiermee zou het logo moeten verdwijnen. :relaxed:  Mocht dit niet helpen dan wil ik je vragen om je TV Box voor ongeveer 10 seconden van het stopcontact af te halen en vervolgens opnieuw te testen. Helpt dat wel?

Reageer