Beantwoord

radio via de T-mobile interactieve tv-box

  • 25 April 2019
  • 1 reactie
  • 1122 Bekeken

Ik heb een Philips smart-tv 32PSF6402 en een surround audioset BDV-N5200 van Sony.
De interactieve T-mobile TVbox is op de HDMI1ACR ingang van de tv aangelsoten.
De audioset is via de HDMI ACR ingang aangesloten op de HDMI2 ACR van de tv.

Via de tv kan ik nu ook naar de fm-zenders luisteren door de smart-tv in te schakelen, daar moet kiezen tussen tv of radio en dan het scherm moet uitzetten..

Ik wil naar de FM-zenders luisteren zonder dat ik de smart-tv moet inschakelen en daar moet kiezen tussen tv of radio en dan het scherm moet uitzetten.
Of kan dat alleen via de antenne-aansluiting van de audioset?
Heb ik de HDMI-kabels goed aangesloten?
Hoe kan ik de zenders kiezen op de audioset?
icon

Beste antwoord door BeMu 28 April 2019, 16:08

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +1
De tv box met een optical cable rechtstreeks verbinden met de Sony als dat mogelijk is heb ik zelf ook, de tv hoeft dan niet aan om radio te luisteren als je op de gele knop drukt van de a.b. schakelt men tussen radio en tv.

Zelf heb ik een soundbar via HDMI-ACR verbonden met de tv na het aanzetten van de tv gaat het geluid na een paar seconden vanzelf uit en neemt de soundbar het over, wil ik een keer naar de radio luisteren gaat de Sony BDV 1100 ? aan en zet deze op "tv" en dan kan ik radio luisteren zonder tv aan.

N.b. de zenders kies je op de tv box, beginnen bij 1000 e.v. of anders even een lijstje maken met de favoriete zenders bij mijn Sony is het niet mogelijk om de zenders via de audioset te kiezen, dit integenstelling met Ziggo dat anders werkt.

Reageer