Beantwoord

Radio via optische kabel naar AV receiver onkyo

  • 14 February 2019
  • 1 reactie
  • 244 Bekeken

Beste,
Ik ben sinds 4 /02 aangesloten op t mobile thuis. Had voor heen ziggo maar dat was drama op drama.
Nu heb ik alles op internetkabels en dat werkt ook prima.
Nu wil ik niet steeds mijn tv aan moeten doen om naar de radio via de versterker te luisteren.
Heb zowel een optische kabel van de entone naar de av receiver gelegd. Maar daar heb ik maar 1 optische ingang op en wel bij tv. Kan niet begrijpen dat dit zou gaan werken. Heb ook een internetkabel tussen de router en de av receiver, maar daar heb je wel internetradio mee, maar moet je ook met app. werken via je telefoon b.v. Ik wil weten of dus de optische ingang op mijn versterker[label tv] het dan wel gaat doen, Heb dit dus nog niet geprobeerd. Weet niet of dit ergens fout kan gaan.
icon

Beste antwoord door Edwin_H 18 February 2019, 16:59

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
@Guido N.

Hoi Guido,

Het kan in ieder geval geen kwaad om het te proberen. In alle eerlijkheid begreep ik je bericht niet helemaal goed maar kijk in ieder geval naar dit bericht: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/dolby-digital-ac3-over-hdmi-naar-receiver-305843 - ik vermoed dat je via die weg je antwoord zal vinden.

Reageer