Beantwoord

Radio NL ontvangen via de radio

  • 16 February 2019
  • 11 reacties
  • 1705 Bekeken

Reputatie 2
Hallo mevrouw en of meneer,

Klopt het dat ik RadioNL en Qmusic mis in jullie radiozender pakket?
We horen het graag.

Met vriendelijke groet,
Marcel Sanders
icon

Beste antwoord door apis4 17 February 2019, 22:28

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 6
Badge
Hallo mevrouw en of meneer,

Klopt het dat ik RadioNL en Qmusic mis in jullie radiozender pakket?
We horen het graag.

Met vriendelijke groet,
Marcel Sanders

1018 is Qmusic, RadioNL staat er inderdaad niet tussen ...
Hi @Marcel1981 en @apis4,

Bedankt voor je antwoord @apis4 dat klopt helemaal.
Op onze website kan je een overzicht zien van alle TV en radio zenders die T-Mobile Thuis aanbiedt.

Reputatie 2
Weten jullie wanneer radionl wel in het pakket komt?

Groetjes,
Marcel
Reputatie 7
@Marcel1981

Vooralsnog zijn er geen plannen om die twee zenders toe te voegen. Regelmatig voegen we weer nieuwe zenders toe en wie weet zit Radio NL daar binnenkort wél bij. ☺️
Reputatie 2

@Marcel1981

 


Vooralsnog zijn er geen plannen om die twee zenders toe te voegen. Regelmatig voegen we weer nieuwe zenders toe en wie weet zit Radio NL daar binnenkort wél bij. ☺

 

Hoi hoi,

Is er al wat bekend of Radio NL wordt toegevoegd aan de lijst radiozenders, dit zou zeker een toevoeging kunnen zijn voor de radiolijst.

Met vriendelijke groet,
Marcel 

Reputatie 7

Hey @Marcel1981, we hebben recent flink wat zenders toegevoegd aan T-Mobile TV en TV Anywhere maar dit waren voornamelijk TV zenders. Voor zover mij bekend hebben we op korte termijn geen plannen om meer radio zenders toe te voegen maar we blijven ons aanbod natuurlijk wel altijd vernieuwen.

Wanneer wordt nu RadioNL eens toegevoegd? #duurtlang

Reputatie 7
Badge +14

Er zijn naar mijn weten nog niet eerder radiozenders toegevoegd. Daar zijn er ook zoveel van. Het hele aanbod van radiozenders kun je ontvangen via internet radio verzamelingen zoals www.Tunein.com .

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Denniske, ik moet me aansluiten bij de rest van de antwoorden in dit topic. Je kunt voor de zekerheid altijd ons zender en radio overzicht in de gaten houden, mocht er iets veranderen dan passen we het daar direct aan. Máár zolang RadioNL daar niet tussen staat, bieden we de radiozender niet aan. Je kunt natuurlijk wel de oplossing van Eric proberen!

Hallo wanneer komt radionl in de pakket jullie lopen achter met zenders bij voegen 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @E.hubregtse, welkom op onze Community!

Wat leuk om te horen dat je ons radiozenderpakket wilt uitbreiden. Op dit moment staat dit niet op onze planning, maar je kunt altijd een idee posten bij onze Wensen & Suggesties. Hier kunnen andere klanten stemmen op jouw idee en wij houden je op de hoogte of we het in behandeling hebben genomen, of het mogelijk is om te implementeren of niet. Hopelijk kunnen we dit voor jou gaan realiseren!

Reageer