Beantwoord

Retourneren TV Box

  • 14 January 2021
  • 6 reacties
  • 265 Bekeken

Nadat ik een schrijven heb ontvangen om 2 Interactieve TV Box(en) te retourneren deze geretourneerd maar nu krijg ik een bevestiging van het retour ontvangen en daar wordt vermeld dat er 1 Interactieve TV Box(en) zijn ontvangen 

Ik heb één oude en één defecte (nieuwe) geretourneerd en weet zeker dat ze allebei in de doos zaten toen ik hem heb verstuurd
Waar is dan die andere TV Box gebleven???


 

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 15 January 2021, 20:54

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @BeeldMeppel  Welkom. Heb je de verzend bon nog? 
Meestal staat daar ook een gewicht op.

Als er geen privé gegevens op de bon staan kan je de bon hier ook plaatsen. 

Anders kan je het gewicht ook terug vinden met de Barcode van het pakket in de app of op de site van Post.nl 

Volgens mij kan TM dan snel genoeg zien aan het gewicht of er een of twee boxen in het pakket zaten.

Kijk het even na zodat je iets van bewijs kan laten zien.

Fijn prettige weekend.

 

Reputatie 6

Geen zorgen @BeeldMeppel, ik help je graag! Als je mij een foto van het verzendbewijs wilt sturen, kan ik achterhalen waar de andere TV Box is gebleven. Als blijkt dat deze gewoon netjes in de doos zat, ga ik natuurlijk voor jou regelen dat dit in orde gemaakt wordt!

Hoi, ik heb iets soortgelijks. Ik heb ruim een maand geen tv gehad, door defecte apparatuur. Eerst werd een nieuwe tv box gestuurd (vorige was nog van vodafone), toen is een monteur gekomen, daarna tot wel 5x de klantenservice gesproken (die kunnen alleen maar een riedeltje volgen en bieden dus geen uitkomst). Het gekke is dat zonder dat ik erom gevraagd heb, ik steeds een nieuwe tv box kreeg toegezonden. Hiervan werkte er 3 ook niet dus deze heb ik allemaal opgespaard om deze ineens in totaal in een doos te mieteren en terug te sturen. Bij iedere tv box zat namelijk hetzelfde retournummer. Mailtje ontvangen waarin staat dat 1 tv box is ontvangen door u. Ervan uitgaande dat door gebrekkige verwerking aan uw zijde de doos met de 3 boxen ontvangen zou zijn, hebben we het retourbewijs niet bewaard. Nu ontvang ik dus de brief dat er € 90,- eurie boete in rekening gebracht gaat worden. Ik neem aan dat u deze boete niet in rekening gaat brengen, omdat ik door uw miscommunicatie met talloze defecte boxen ben opgezadeld. Daarnaast zou ik ook nog een vergoeding ontvangen voor de maand zonder tv, waarover ik niks meer heb vernomen.

Ik heb dus ook nog een goede tip: blijf communiceren met de klant en bij pas bij herhaaldelijke klachten van dezelfde klant de procedures aan, want op deze manier ontstaat frustratie.

Op dit moment geldt voor mij dat de relatief lagere kosten mij bij T-mobile houden, maar van de service heb ik nog geen hoge pet op.

Ik hoor graag van u hoe dit opgelost gaat worden.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Churandy2020, van harte welkom op de Community!

Graag zoek ik meteen voor je uit wat ik kan doen om dit voorval recht te zetten. Sorry dat het keer op keer misgegaan is en dat jij hierdoor met onterechte boetes opgezadeld werd, dat is absoluut niet de service die wij voor ogen hebben en dat raakt me enorm. Zoals je terecht opmerkt, is communicatie de allerbeste manier om zaken met elkaar op te lossen. Zo begrijpen we veel beter waar het verkeerd gaat en hoe we bepaalde procedures in de toekomst kunnen verbeteren: uitstekende feedback van jouw kant, dankjewel!

Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft? Dan controleren we zo snel mogelijk wat de beste oplossing is.

ik probeer in dit topic een oplossing te vinden voor mijn probleem:

 op 5/10 heb ik de TV- box volgens de retourvoorschriften op de post gedaan en daarvoor een verzendbon ontvangen.
de zending zou volgens de website van PostNL op 7/10 zijn afgeleverd.

Toch krijg ik reeds voor een derde keer een aanmaning dat deze box niet zou geretourneerd zijn.
de vorige twee keer heb ik deze info als reply teruggestuurd, maar nu wordt me wel de volle 90€ aangerekend…

hopelijk raakt dit dan via deze weg eens opgelost.
 

 

 

Reputatie 7

Hi @pieter.michiels, super dat jij via deze weg aanklopt! Heel goed dat je het verzendbewijs hebt bewaard en hier deelt, topper. Ik heb gelijk een aanpassing verricht aan de achterkant, zodat het systeem nu weet dat pakket is geretourneerd. Ik vermoed dat dit pakket zoek is geraakt. Door mijn aanpassing komt er ook geen boete. Mocht jij nog een e-mail krijgen hierover, dan kun je deze negeren. Sorry voor het ongemak! Als ik ook nog ergens anders mee kan helpen, laat het dan zeker weten. Ik help je graag! 😁

Reageer