Beantwoord

retourpakket interactieve box

  • 9 January 2020
  • 3 reacties
  • 2731 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Sinds april 2020 hebben we een nieuw retouradres voor het terugsturen van hardware:

T-Mobile Thuis

Antwoordnummer 15021

1117 ZZ Schiphol

Retournummer: (klantnummer + volgnummer)

Video instructie

*Moderator edit

 

22 december mijn box retour gestuurd, afleverbevestiging aanwezig, maar ik blijf mailtjes en brieven ontvangen, dat jullie mijn box niet hebben ontvangen. Heb al via mail gereageerd, maar dat helpt niet.

Bijgevoegd de track&trace code en de ontvangstmelding.

Graag zorgen dat het wordt afgerond, ik heb mijn box verstuurd.

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 10 January 2020, 15:13

Bekijk origineel

3 reacties

Iets naar beneden kijken @Jason 

Er staat onder oorspronkelijk adres, PostNL maakt daar het afleveradres van wat er boven staat, dat is gekoppeld aan dat antwoordnummer.

Reputatie 7
Badge +16

Aaah je hebt volledig gelijk @Doornekamp33! Ik moet leren alerter en scherper te zijn, pardon @RianF. Ik ga de printscreen van het verzendbewijs koppelen aan je klantprofiel en verwijder mijn foutieve bericht.

Retoursticker die jullie me hebben gestuurd zit op het pakket. Wat PostNL er mee doet heb ik geen invloed op. Maar ik neem aan dat ik niet de enige ben die iets maar dit adres retour stuurt…..

Reageer