Beantwoord

ruis - zwart knipperend beeld

  • 11 januari 2021
  • 5 reacties
  • 188 Bekeken

Hallo, 

 

Sinds enige tijd heb ik bij het aanzetten van mijn tv box last van ruis beeld wat om de 10 seconden naar zwart gaat, daarna weer ruis/sneeuw. Het is enorm vervelend.

Alleen het power suply stekker eruit halen helpt om het op te lossen.

 

Weet iemand hoe ik dit probleem op kan lossen?

 

Groet,

Jauwkson

icon

Beste antwoord door Brian 20 januari 2021, 15:19

Hi all, aanstaande maandag, dinsdag en woensdag (25, 26 en 27 januari) gaan wij in de nacht alle TV Boxen die gebruik maken van T-Mobile TV rebooten voor een software update.

Deze update zal het grootste deel van de black-screens, sneeuwbeeld, alleen NPO 1, 2 en 3 te ontvangen en problemen met geluidssets door HDCP oplossen. Wil je de update vandaag al binnen halen, dan kan dit door een simpele handmatige reboot zonder netwerkkabel

In dit topic lees je meer!

Bekijk origineel

5 reacties

Niemand?

Reputatie 3
Badge +2

Hoi @Jauwkson ,

Goed dat je hier aan de bel trekt! We zijn druk bezig met het onderzoeken van de situatie en ik voeg jouw verbinding ook graag hier aan toe. Op deze manier komen we sneller tot een oplossing. Excuses voor het ongemak. We gaan er alles aan doen om de situatie zo snel mogelijk voor je op te lossen. 

Reputatie 1

Dit lijkt op mijn probleem:

Probeer eens of het helpt om de hdmi kabel eruit en erin te doen.

Zie 

 

 

Dat ga ik morgen eens proberen. Bedankt voor de tip!

Reputatie 7
Badge +8

Hi all, aanstaande maandag, dinsdag en woensdag (25, 26 en 27 januari) gaan wij in de nacht alle TV Boxen die gebruik maken van T-Mobile TV rebooten voor een software update.

Deze update zal het grootste deel van de black-screens, sneeuwbeeld, alleen NPO 1, 2 en 3 te ontvangen en problemen met geluidssets door HDCP oplossen. Wil je de update vandaag al binnen halen, dan kan dit door een simpele handmatige reboot zonder netwerkkabel

In dit topic lees je meer!

Reageer