Beantwoord

Samsung QE65Q9F - Entone 515B

  • 29 December 2018
  • 7 reacties
  • 626 Bekeken

Reputatie 2
Goedemiddag.

Vandaag een nieuwe TV ontvangen, waarbij ik dus ( als het goed is ) 1 afstandbediening kan gaan gebruiken.

Echter twijfel ik of de Entone 515B dit ondersteund? Samsung support aan de telefoon gehad, en die verwijzen me naar Tmobile.

De decoder is dus van Merk Entone type: 515B
Ik heb geprobeerd om de Entone handmatig in te stellen bij onze nieuwe Samsung QE65Q9F maar dit werkt dus niet.

Het geluid moet ik nu bedienen met de Samsung afstandbediening. En zappen met de afstandbediening van Tmobile.

Ik hoor het graag!

Groeten,

Maik
icon

Beste antwoord door BeMu 29 December 2018, 17:27

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Als het goed is zou het met behulp van bijgaande link moeten lukken

https://thuisservice.t-mobile.nl/thuis-assets/downloads/handleidingen/vfc3750_wt_afstandbediening_tv_codes_2.0_a4.pdf
Reputatie 2
Als het goed is zou het met behulp van bijgaande link moeten lukken

https://thuisservice.t-mobile.nl/thuis-assets/downloads/handleidingen/vfc3750_wt_afstandbediening_tv_codes_2.0_a4.pdf


Bedankt voor je bericht. Ik kan nu idd de afstandbediening gebruiken van Tmobile incl geluid!
Is het ook mogelijk om de afstandbediening van Samsung volledig te gebruiken? want voor netflix ect heb ik die wel weer nodig.
Reputatie 7
@Maikzors daarvoor zou je eens op de pagina van Samsung kunnen rondneuzen.😄 Ook zou je kunnen overwegen om een universele afstandsbediening aan te schaffen voor al je apparaten. Scheelt weer een lading afstandsbedieningen! 😉
Reputatie 2
@Maikzors daarvoor zou je eens op de pagina van Samsung kunnen rondneuzen.😄 Ook zou je kunnen overwegen om een universele afstandsbediening aan te schaffen voor al je apparaten. Scheelt weer een lading afstandsbedieningen! 😉
Goedemorgen!

Ja heb ik gedaan, de vraag is of de Entone mijn TV ondersteund mbt universele afstandbediening. Ik heb die functie namelijk op mijn TV zitten. Mijn samsung afstandbediening is dus eigenlijk universeel.
Reputatie 7
Hoi @Maikzors,

Dat is een goede vraag! Ik denk dat alleen een test hier uitsluitsel over kan geven. Houd je ons op de hoogte?
Reputatie 2
Hoi @Maikzors,

Dat is een goede vraag! Ik denk dat alleen een test hier uitsluitsel over kan geven. Houd je ons op de hoogte?

Nou mijn vraag was eigenlijk, weten jullie of mijn Entone ondersteuning bied aan mijn nieuwe TV?
Andersom is ook belangrijk natuuijk:)
Reputatie 7
Hoi @Maikzors,

De entone geeft zeer zeker beeld op jouw TV. De bijgeleverde afstandsbediening behoort ook alle functies van de entone te kunnen bedienen. Daarna houdt het officieel op. Je kunt je voorstellen dat er veel verschillende soorten TV’s zijn. Wij richten ons op de functionaliteit van onze eigen apparaat. Om toch extra service te bieden hebben we die koppelcodes. Lukt het hiermee niet, dan staat het je vrij om andere opties uit te proberen. Ik hoor graag je bevindingen, zodat deze informatie wellicht ook anderen kan helpen!

Reageer