Beantwoord

Scrollen door dagen via de gids

  • 18 March 2019
  • 1 reactie
  • 215 Bekeken

Beste allen,

Ik ben sinds kort nieuw abonnee en eerllijk gezegd het is even wennen. Beperkingen (niet kunnen kijken van opgenomen opnames op je IPad), minder logisch etc. Ik hoop dat T-mobile snel met aanpassingen komt anders ben ik ook weer na een jaar weg....
Hoe ga je van vandaag naar morgen, overmorgen etc in de gids via je remote? Of kan dat alleen maar door te 'forwarden' in de gids?

Ik hoor het graag!
I.M.
icon

Beste antwoord door TAVL 18 March 2019, 10:01

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Welkom bij T-Mobile Thuis @istvanmolnar,

Een nieuwe provider is zeker wennen. Functionaliteiten die anders werken, andere menu's en opties, diensten die op een andere wijze beschikbaar of niet beschikbaar zijn, etc. Fijn dat je dit aangeeft. Graag help ik je op weg.

Voor het scrollen in de tv-gids kun je de gele en groene knop van de afstandsbediening gebruiken. De gele scrolt een dat dag vooruit. De groene gaat een dag terug. In de handleiding staan nog meer handige tips om meer uit T-Mobile Thuis te halen. Zo kun je de groene knop, als je niet in de tv-gids zit, gebruiken om van TV naar radio te schakelen.

T-Mobile Thuis zit zeker niet stil. Zo wordt er door de ontwikkelteams actief gekeken naar de Community Wishlist. Dit heeft ertoe geresulteerd dat er afgelopen week een update is geweest, waarbij vernieuwingen naar aanleiding van klantwensen zijn geïmplementeerd. Maar ook wensen voor zenders worden gewaardeerd en leiden tot resultaat.

Mochten er nog meer punten zijn waar je tegen aan loopt, laat het dan zeker weten. Ik kijk graag met je mee en wellicht zijn er simpele oplossingen. Nogmaals welkom en veel plezier met T-Mobile Thuis.

Reageer