Beantwoord

Serie opname verwijderen

  • 1 June 2018
  • 1 reactie
  • 562 Bekeken

  • is nieuwsgierig
  • 0 reacties
Ik had een serie op serie opname gezet. Nu is deze serie afgelopen, maar hij blijft op het ingestelde tijdstip gewoon opnemen, ondanks dat het een heel ander programma is wat bezig is. Ik kan blijven drukken op: "herhalende opnames van [serie] verwijderen", maar verwijderen van de herhalende opnames doet mijn kastje niet. Hoe kan dit? Ik vind al dat er weinig tegelijkertijd opgenomen kan worden vergeleken met bij de KPN (maakte niet uit hoeveel!!! en nu kan ik er maar twee tegelijkertijd) en zeker als er nu dingen opgenomen worden, die ik helemaal niet bekijk is dit erg zonde van de beperkte mogelijkheid om opnames in te stellen.

Ik hoor het graag.
icon

Beste antwoord door Sterre 5 June 2018, 16:55

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hi Rinn,

Welkom op onze Community! Ik help je graag met al jouw T-Mobile Thuisvragen. Leuk dat je jouw serie hebt opgenomen om te kijken, welke serie was je aan het kijken? Zonde van het geheugen in jouw TV Box natuurlijk dat de opnames nu door blijven gaan. Heb je deze stappen al geprobeerd?

1. Open het menu
2. Kies voor On Demand -> Opnames
3. Kies voor Gepland
4. Selecteer de gewenste Opname
5. Kies voor Bewerk Opname -> Verwijder herhalende opnames

Mocht dit niet helpen, voer dan een reset uit op jouw TV Box. Laat je me het weten of de herhalende opnames nu zijn gestopt?

Reageer