Beantwoord

Settop box elke dag opnieuw opstarten, wat is er mis?

  • 12 February 2018
  • 3 reacties
  • 347 Bekeken

Reputatie 2
Elke dag dien ik de settop box opnieuw opstarten. Dat lijkt me niet normaal.
Aangesloten door de monteur op 25 januari 2018.
Wat is er fout. Het betreft slechts een van de twee boxen
icon

Beste antwoord door Sterre 17 March 2018, 15:44

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hoi Peetcabrio!

Kun je me vertellen waarom je precies elke dag de TV Box opnieuw moet opstarten? Gaat hij bijvoorbeeld niet aan, merk je storing in het beeld, krijg je een foutmelding, of iets anders? Met deze informatie kan ik de oorzaak van het probleem beter achterhalen. Zo kan ik je ook het snelst een passende oplossing bieden! Kun je mij dit laten weten? Voor nu kun je proberen de TV Boxen eens met elkaar te wisselen, speelt het probleem dan nog steeds, maar dan op de andere TV? Ik hoor graag van je!
Hoi Sterre, op zoek naar mijn probleem zag ik de melding van PeetCabrio. Dat is ook wat er bij mij gebeurt. 2 boxen, waarvan er 1 bijna elke dag opnieuw (stroom eraf/erop) moet starten omdat het signaal niet doorkomt naar mijn tv. En ook regelmatig storing heeft en vastloopt als ie het wel doet. Ik heb de boxen al omgeruild, maar zonder succes. Dat betekent dat het niet aan de box ligt. De utp kabel heb ik vervangen. Dus dat kan het ook niet zijn. Waar de box werkt is een Samsung, waar het probleem is, is een Salora. Nu lees ik dat Philips tv's problemen kunnen ondervinden. Weet je toevallig of dit ook geldt voor Salora? Alsvast bedankt voor je antwoord en ik hoor graag welke info ik je nog meer moet geven. Gr, Eric
Reputatie 7
Hi Eric!

Bedankt voor je uitgebreide omschrijving en de zaken die je zelf al hebt geprobeerd om het op te lossen. Ik help je graag verder zodat je weer ongestoord TV kunt kijken, ook via je andere TV Box! Zover bekend zijn er geen problemen met de Salora TV, alleen Philips TV's hebben soms een update nodig om goed te kunnen communiceren met de TV Box. Kun je mij in een privébericht je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer sturen? Kun je mij ook meteen het MAC-adres en het serienummer van de TV Box met problemen sturen? Alvast bedankt!

Reageer