Beantwoord

Setupbox Amino

  • 19 November 2019
  • 3 reacties
  • 475 Bekeken

Hallo,

Ik denk er aan om over te stappen op T-Mobile. Op dit moment heb ik 2 Amino setup boxen die het gewoon doen op het Solcon netwerk. Doen deze het ook op het T-Mobile netwerk (zal wel eerst een firmware update voor nodig zijn maar dat is begrijpelijk).

 

Want als de Amino blijven werken hoef ik niet extra te betalen voor een setup box, toch?

 

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 21 November 2019, 11:34

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Helaas gaat deze vlieger niet op, waarschijnlijk zijn het Amino 140 boxen? deze worden door T-Mobile niet meer gebruikt, afgelopen periode zijn deze bij de klanten die deze nog hadden vervangen voor Entone boxen.

In het verleden was het inderdaad mogelijk de boxen onderling om te wisselen, dat was in de tijd dat de tv streams nog door Glashart media werd aangeleverd, zo was mijn eerste provider toen we glasvezel kregen Lijbrandt (later overgenomen door Telfort)  na mijn verhuizing klant geworden van Vodafone Thuis deze gebruikte de zelfde propsitie als diverse andere providers dus kon de oude Lijbrandt box mooi gebruiken naast die van Vodafone.

Later werd het anders en gingen providers eigen boxen gebruiken en firmware, dus was mijn Lijbrandt box helaas nutteloos:sob:

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @jj.valstar,

 

Wat gaaf dat je een overstap overweegt! We heten je graag van harte welkom bij de club. :smile: Eigenlijk heeft @BeMu je al van een antwoord voorzien, maar om deze nog iets toe te lichten: wij sturen je inderdaad een TV Box van ons (in bruikleen). Heb je nu Boxen zonder opnamefunctie (de 140, of 610 waar @BeMu naar refereerde)? In dat geval krijg je de eerste Box namelijk sowieso zonder extra kosten. Voor elke extra Box zonder recorder, betaal je een vast maandbedrag van € 5,-. 

 

Daarnaast regelen we de overstap graag voor je middels onze Overstapservice. Wanneer je dit aangeeft tijdens je aanvraag, zorgen wij ervoor dat je naadloos overstapt en geen dag zonder internet zit!

Reputatie 7
Badge +16

Kleine extra toevoeging: mocht je overtuigd zijn en graag een passend aanbod willen ontvangen, bel dan met 0800-0419. We doen onze vaste klanten namelijk graag een persoonlijk aanbod. Ik weet zeker dat mijn enthousiaste collega's je met alle liefde voorzien van het best passende abonnement. 😉 Als we iets anders voor je kunnen doen, laat je me het dan weten? We zitten altijd voor je klaar op de Community. Veel succes en alvast veel plezier met je nieuwe abonnement straks! 

Reageer