Beantwoord

Sharp TV codes

  • 11 February 2019
  • 3 reacties
  • 1214 Bekeken

Hallo hallo.

ik heb alle codes geprobeerd maar ik krijg de afstandsbediening niet gekoppeld hebben jullie nog ideeen of opties?

Betreft de LC 43CFE5112E van Sharp

graag hoor ik van jullie!

groetjes Jeroen
icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 19 February 2019, 16:24

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Hoi @Jeroen0209, sorry voor mijn late reactie. Jouw topic is er vanwege een fout systeem tussendoor geglipt, vandaar dat je eerder niets van mij hebt vernomen. Ben je ondertussen al wat verder? Voor de zekerheid heb ik je een e-mail toegestuurd, waarin de juiste TV codes staan én waar we je uitleggen hoe je dit dient te koppelen. Mocht het nou écht niet lukken, laat mij dan weten wat er precies mis gaat. Dan kijken we er samen naar!
Goedemiddag,

nee ik ben niks verder gekomen eerlijk gezegd. De codes die jullie stuurde zijn de codes die ook op de site staan. En deze had ik al geprobeerd! Hebben jullie nog meer opties?

groetjes
Reputatie 7
Badge +5
Ik ga met je meekijken @Jeroen0209. We geven niet op! Vreemd wel, dat het niet werkt met de juiste code. Heb je de code 992 al eens getest? Werkt dit wel? Ook kan je proberen om alles vanaf de start te testen. Dus: TV uit, TV Box resetten en de stappen opnieuw doorlopen. Je kan natuurlijk ook gewoon kiezen voor een universele afstandsbediening, deze lost alles op!

Reageer