Beantwoord

Sinds januari abonnement thuis t-mobile(stilstaand(gepauzeerd beeld en haperend geluid)


Reputatie 2

Sinds januari 2021 abonnement Thuis T-Mobile. TV box geeft regelmatig stilstaand beeld en haperend geluid. Resetten is onbegonnen werk, omdat dit praktisch elke dag moet gebeuren. Tot twee maal toe een nieuwe TV-box toegestuurd gekregen om de Haperende TV box te vervangen. Alle twee de nieuwe toegestuurde TV boxen blijken niet on-line te willen komen dus heb ik nog steeds de haperende TV box in gebruik in afwachting van een oplossing voor dit probleem. Telefonisch al meerder keren contact gehad en deze medewerkers proberen hun uiterste best te doen om het euvel op te lossen, alleen is dit telkens onbegonnen werk. Zij verwijzen dan door naar de technische dienst. Deze doen dan een of andere meting en sturen dan een bericht dat het probleem is opgelost terwijl dit absoluut niet het geval is. Dus ik heb op dit moment geen hoge hoed op van T-Mobile en het oplossen van een probleem. Waar T_Mobile wel hééééél erg goed in is, is het sturen van E-mail bedreigingen dat de apparatuur moet worden opgestuurd want ze gaan over tot het in rekening brengen van een boete van € 90,00. Hier kun je dan niet op reageren via die E-mail want het is een no-response mail. Je kan alleen contact krijgen via de telefoon(met wachttijden die oplopen tot wel 30 minuten) en dan krijg je een heel begripvol medewerker aan de lijn die ook niet in staat is om dit technische mankement op te lossen. Het loopt nu al twee manden en er is nog steeds geen oplossing in zicht. Om moedeloos van te worden en als dit niet op korte termijn echt wordt opgelost dan kan T-Mobile alles terug krijgen en zal mijn abonnement niet verder lopen vanwege het niet nakomen van een goede levering van TV beelden en geluid. Had Ziggo en ben toen weg gegaan omdat er bij ZIGGO regelmatig blokken in het beeld waren. Maar met T-Mobile ben ik nog weer een stap erger terug, nu heb ik last van haperend geluid en stilstaan(gepauzeerd) beeld dat wel gerest kan worden, maar niet als dit elke dag opnieuw moet, daar betalen we echt te veel voor. Ik hoop dat T-Mobile dit verhaal ter harte neemt want het is zeer frustrerend zoals het nu gaat.

 

Moderator edit

Heb jij problemen met haperend, stilstaand of blokkerig beeld, doorloop dan de stappen uit dit topic om weer haarscherp beeld te krijgen:

 

icon

Beste antwoord door medusaro 21 July 2021, 14:33

Bekijk origineel

150 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @medusaro, de uitleg van @soepkip67 is al perfect, maar indien je graag nog meer uitleg wilt, kun je een kijkje nemen in ons handige artikel: 

 

Reputatie 2

Hallo Lisa,

Ik heb zojuist meegemaakt dat de woonkamer TV box werd geüpgraded en gesynchroniseerd waarna ik net als bij de slaapkamer TV boxen de TV inlog opnieuw moest doen waarna de boxen weer signaal doorgaven nadat ze weer met de server via het opstart protocol waren verbonden.

Ik  zal goed in de gaten houden hoe de TV box in de woonkamer zich gaat gedragen en hoop dat dit de oplossing mag zijn. Op mijn vraag dat ik de enige was met dit probleem heb ik op de community gevonden dat er toch wel meer aansluitingen met dit euvel of iets dergelijks te kampen hebben. Als het hier gaat werken is dit mogelijk dus ook de oplossing voor anderen met een dergelijk probleem. Blijven duimen en bedankt dat je je collega hebt weten aan te sporen dit zo snel mogelijk aan te pakken. 

Jou inzet  is ver boven wat ik tot heden heb mogen tegenkomen bij helpdesk - en community  medewerkers. Dit siert jou en ongeacht wat de uitkomst ook mag zijn, want ik blijf voorlopig nog even sceptisch tot echt bewezen is dat het stilstaande beeld met het haperende geluid tot het verleden behoort, dat jij je onverschrokken heb ingezet om een ieder die hier een steentje aan moet bijdragen toch in beweging te krijgen.

Hiervoor dank. 

Machiel Roosma

Reputatie 2

Bedankt voor je snelle reactie:bouquet: en ook een goed weekend toegewenst.:sunny:

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @medusaro ,

Je vorige bericht was geen privé bericht.

Je kan een privé bericht sturen, als je bij een bericht van Hajar op haar foto of haar naam klikt en daarna op "stuur bericht” daar kan je, je gegevens invullen en daarna versturen.

Reputatie 2

Hoi @medusaro, de uitleg van @soepkip67 is al perfect, maar indien je graag nog meer uitleg wilt, kun je een kijkje nemen in ons handige artikel: 

 

helder en gebeurd, dank voor info.

Reputatie 7

Hi @medusaro, dankjewel voor jouw uitgebreide toelichting! Ik heb gelijk weer de verbinding gecheckt en ik zie nu alle drie de TV Boxen weer in beeld, dus dat is super. Ik heb in ieder geval direct weer een nieuw verzoek ingediend, zodat dit zo snel mogelijk opgepakt gaat worden. Ook heb ik dit nieuwe probleem erbij vermeld. Ik kan mij helemaal voorstellen dat het zo minder leuk wordt om een film of programma terug te kijken. Jullie horen gewoon zonder slag of stoot te genieten van alle opnames en goed beeld. Ik duim dan ook dat jullie heel snel weer volop kunnen genieten van een TV zonder problemen. Zelf houd ik de status weer goed in de gaten en zit ik er bovenop. Ik wil net als jij dat hier zo snel mogelijk een definitieve oplossing voor komt. Graag zorg ik ervoor dat ik jouw negatieve gevoel snel kan omtoverenvoor een positief gevoel! 

Reputatie 7

Hi @medusaro, weet dat jij mij nooit lastigvalt! Ik help je graag, dus heel goed dat jij direct weer verslag aan mij uitbrengt. Fijn om te horen dat het omzetten zo snel geregeld was, al had ik graag gelezen dat dit meteen resulteerde in het gewenste resultaat. 

Fijn dat jij zo helder terugkoppelt wat er momenteel nog speelt aan problemen. Ik heb dit weer doorgezet naar mijn collega's die er ook voor hebben gezorgd dat er vorige week opnieuw onderzoek bij jou werd gedaan. Ik heb gevraagd of wij dit nog op een andere manier kunnen aanvliegen, want het haperende beeld hoort gewoon niet. Zodra ik hier een reactie op heb, dan laat ik je dat weten. Ik ga duimen dat er toch nog resterende opties zijn om dit op te kunnen lossen! 🤞

Reputatie 7

Top dat het is gelukt @medusaro! Hajar zal je hier dan ook verder bij helpen. Als je nog andere vragen hebt over T-Mobile Thuis, dan weet je dat je altijd hier kunt aankloppen. Maak er een mooie dag van vandaag! 🎈

Reputatie 2

volverwachting :heartbeat:

Reputatie 2

Hallo Lisa,

 

Ik zal vanavond rond 24:00 uur de stekkers van mijn modem en die van de TV boxen boven uit de ZYXEL modem halen op die van de woonkamer na. Morgenochtend rond 10:30 uur zal ik alles weer terug zetten zodat het internet weer met mijn installaties kan koppelen. 

Ik hoop dat in dat tijdbestek vannacht door de technici metingen kunnen worden gedaan.

Van 09:00 tot 10:30 uur zal ik kijken of het stilstaande beeld en haperende geluid in die tijd toevallig zich aandient. Ik zal kijken of de stilstaande beelden en ontbrekend geluid weg is. Dit is wel een dingetje, want de storingen treden onverwachts op en ook de lengte is niet voorspelbaar. Soms 5 seconden, meerdere keren langer als 30 seconden tot ruim 1 minuut, dus ben ik een beetje sceptisch over het resultaat. We gaan het zien. Duimen maar:fingers_crossed_tone2:

Tijdens het opnemen van het geplaatste filmpje hadden we wel internet en telefoon, rara hoe kan dit?????

Reputatie 7

Hi @medusaro, heel erg bedankt voor jouw uitgebreide toelichting inclusief afbeeldingen! Ik had heel graag gelezen dat alle problemen als sneeuw voor de zon waren verdwenen na afloop van het bezoek van de monteur. Maak je vooral geen zorgen, jij hebt groot gelijk dat dit zo snel mogelijk opgelost dient te worden. Ik wil er dan ook heel graag voor zorgen dat ik dit zo snel mogelijk definitief voor jou kan verhelpen. Zojuist heb ik dan ook direct een verzoek ingediend bij onze technische dienst om dit probleem buiten de deur te onderzoeken en één van mijn collega's van de technische afdeling hiervoor aan de mouw getrokken. Zelf heb ik het in mijn agenda genoteerd, zodat ik de status hiervan bij kan houden. Houd er rekening mee dat het enkele werkdagen kan duren voordat de technische afdeling het verzoek volledig heeft afgerond. Ik hoop heel erg dat ik jou snel van goed nieuws kan voorzien. Als jij ook nog andere vragen hebt, laat het dan vooral weten. Ik help je namelijk met liefde verder! 😊

Reputatie 2

Vol verwachting klopt mijn :heartbeat::wink:

Reputatie 2

Hallo Lisa,

 

Ik weet dat jij je uiterste best doet en er boven op zit om tot een oplossing te komen.

Mijn vrouw speelt al jaren dit spelletje op haar laptop via WiFi, zonder problemen van haperingen of geen verbinding.

Maar helaas moet ik aangeven dat nadat de ZYXEL is gereset en opnieuw is opgestart ondervindt zij regelmatig (dus niet constant) een stop/onderbreking van haar stream naar de laptop. Mobile telefoons geven zo nu en dan ook aan geen internet verbinding te hebben om vervolgens wel weer internet te geven. Mijn PC loopt via een bekabelde lijn en hier heb ik nog niet kunnen vaststellen dat mijn internet wegvalt als de telefoons dit aangeven. Het valt wel eens weg, maar dan zijn alle apparaten die via internet informatie verwerken of binnen halen van slag. Soms duurt dit 5 minuten, soms 20 minuten. Lastig en zeker niet goed, maar ik krijg toch echt het idee dat er iets mis is met de streaming capaciteit, want dat zou mogelijk kunnen zorgen voor tijdelijk geen signaal, waardoor beeld en geluid stopt en dat er tijdens het opnemen naar de Cloud door die storing ook stops in geluid en beeld optreden. De 5 minuten film met alle zaken die niet mogen gebeuren tijdens het afspelen staan op mijn YOUTUBE kanaal. 

in dit stukje te zien, na uitstappen uit auto, zit ze opeens weer heel even in de auto (herhaling), bij balie met agente wordt ook herhaald en tijdens dit stukje van 5 minuten stops in beeld en/of geluid. Bovenop de storingen die ik tijdens afkijken van normale TV via de TV box komt dit er nu ook bij.

Reputatie 7

Hoi @medusaro ,

Dank je wel voor de terugkoppeling! Ik ben meteen gaan graven om de situatie door te spelen aan onze technische jongens met het volledige verhaal en het daarbij horende filmpje, maar ik leek niet over de juiste extensies te beschikken om het filmpje hapklaar te maken voor onze technische dienst. Ben je in de mogelijkheid een foto/filmpje aan te leveren op een andere manier? Daarmee maken we, nadat de tickets de vorige keer zijn gesloten, een grote kans dat we nu een permanente oplossing kunnen vinden voor het probleem. Ik hoor het dan ook graag van je! 

Reputatie 2

Hallo Lisa,

Sorry dat ik nog steeds mijn grieven bij jou dump, in de hoop dat je wat voor mij kan betekenen.

Ik weet niet wat ze bij jullie technische dienst allemaal aan het doen zijn, maar ik krijg steeds meer klachten. Op dit moment heb ik naast last van steeds langer stilstaand beeld (eerst was het een tel 3á4, nu zit het  bijna op een halve minuut) en haperend geluid ook last dat opgenomen progaramma's die ik wil afkijken starten met de tijdbalk geheel gevuld als zou ik deze al hebben afgekeken, wat niet het geval is en kan ik ook niet terug naar het begin om het öpnieuw” te starten. 

Ik heb deze opnamen bewaard voor als men het wil zien. Tevens proberen we terug te kijken, maar hier bij stopt het beeld dan en wil dan ook niet meer verder.

Dus zoals je merkt ben ik totaal niet happy met wat er mij momenteel voor mijn abonnementgeld wordt geboden. Van ellende kijken we maar Netflix en kijken we de terugkijk programma's die niet willen starten nadat ze gestopt zijn maar via Videoland terug. Maar het is eigenlijk echt wel van de gekke, vindt je niet? Waar heb ik dan T-Mobile TV voor nodig?

Ik heb ook aangegeven dat ik de switch er tussenuit heb gehad en via Zyxel poort 4 een extra losse kabel vanuit de meterkast over de vloer direct op de TV box heb gehad, maar dat dit geen enkele verbetering gaf, alles deed het net zoals dat het via de swisch werkt, stilstaand beeld, haperend geluid. Spijtit dat ik je hoop hiermee teniet doe, maar ik ben hier al ruim 5 maanden mee in de weer want ik ook ik wil dat het goed gaad werken zonder teleks die ergelijke storingen te moeten zien, die nu nog zijn uitgebreid met wat ik hierboven heb beschreven.

Reputatie 2

Hallo Lisa,

:see_no_evil: Helaas moet ik je berichten dat de update van de TV box niet het gewenste resultaat heeft behaald terwijl hij nog steeds via de losse kabel over de grond is gekoppeld aan een aparte poort(4) van de ZYXEL.

Op 21-7-2021 om 13:53 werd terwijl zaten te kijken de update uitgevoerd, waarna ik opnieuw moest aanmelden met klantnr. en inlog pin.

Toen we weer konden kijken hebben we teruggekeken KRO/NCRV een nieuwe Nederlandse serie. na 3/2 speeltijd stopte het beeld alsof er op pauze was gedrukt (wat niet het geval was) en ging ook niet meer verder ondanks onze aansporing om verder te spelen. Het terugkijken even helemaal gestopt en opnieuw gestart, beeld bleef stilstaan en na een paar seconden ging het terug kijken verder waar deze was blijven stilstaan????:see_no_evil: 

Daarna hebben we weer Netflix gekeken en was er niets aan de hand, maar ja, dan loopt het niet via de TV box alleen via de streaming van internet en die is goed tot heden.

23-7 om 10:40 - 10:42 was de stopactie er weer voor een seconde of 5 tot 8 en dit meerdere malen na elkaar. Om 12:12 - 12:23 opnieuw.

24-7 om 17:25 - 17:27 en 17:30 - 17:32 weer. en om 19:00 - 19+:02 weer, telkens 5 tot 8 seconden. Dit blijft zich de opvolgende dagen ook herhalen en vanmorgen om 11:03 - 11:03 was het weer raak meerder keren achter elkaar, om echt moedeloos van te worden.

Dus alom kun je stellen dat het gehele traject tot heden ondanks alle probeersels nog steeds niets heeft opgeleverd.

Of dit nu nog in de TV box gezocht moet worden weet ik niet, maar mijn vrouw zit nu op de slaapkamer het zelfde programma te volgen als ik in de woonkamer in de hoop dat het euvel zich opnieuw voordoet en dat dit dan op beide plaatsen waarneembaar is of alleen in de woonkamer.

Maar zal je altijd zien, de Wet van Murphy is hier van toepassing, want nu gebeurt het dus niet wat we al die tijd al hebben:thinking: 

Mijn vrouw melde wel dat beide TV boxen op dit moment in geluid gelijk lopen, terwijl dit voorheen soms wel een hele regel scheelde. Ik weet dus niet of de TV box in de woonkamer nu nogmaals voor een wisseling op moet met een door jullie van te voren geteste TV box die het doet, zodat ik niet hoef vast te stellen dat er voor de vierde keer een defecte TV box is gestuurd.

Ik kan denk ik wel in de loterij kan gaan spelen, want wat een "geluk” heb ik met jullie toezendingen:confused::wink: van TV boxen.

Ik hoop dat je hier weer wat mee kan, ik kan er in elk geval weinig mee, behalve dat mijn geduld echt op de proef wordt gesteld en dat we ondanks een TV abonnement bij T-Mobile om de ergernis te minderen heel vaak maar op NETFLIX kijken, maar dit is natuurlijk echt van de zotte.

Nogmaals dit is geen verwijt aan jou adres, maar meer aan het adres van T-Mobile als bedrijf.

Reputatie 2

Hallo Lisa,

 

Zojuist een telefoontje gehad van de buitendienst. Ze gaan morgenochtend rond 9:00 uur de aansluiting van mijn adres afsluiten en op een andere poort zetten. Dit zou ongeveer een uurtje duren waardoor we op dat moment dan dus even zonder telefoon, internet en TV zitten. Daarna belt hij om hier thuis metingen te doen. Ik hoop echt dat dit een oplossing gaat bieden.

Ben wel blij dat het met medewerking van jou nu toch gelukt is om de (ON)technische dient te bewegen dat ze het probleem nu vanuit de centrale gaan benaderen.

Verder denk ik dat de TV box in de woonkamer ook alsnog zal moeten worden vervangen (deze loopt heel erg achter t.o.v. de andere twee TV boxen), maar daar heb ik tot heden al 3x niet zulke goede ervaringen mee, want de 3 ter vervanging opgestuurde TV boxen wilde helemaal niet werken en zijn uiteindelijk na bedreigingen van boetes terug gegaan naar T-Mobile zonder dat het probleem van de in mijn bezit zijndeTV box was opgelost.

Dus zie ik met enige scepsis uit naar een opnieuw aangeboden TV box die het dan hopelijk wel een keertje doet.

Gespannen zie ik uit naar morgen uit en of dit het probleem gaat oplossen.

Reputatie 7

Hi @medusaro, onwijs bedankt voor de moeite van deze tekening en de toelichting! Ik heb dit vanochtend ook gelijk weer doorgezet. Ik zal hier na het weekend verder op terugkomen, want ik heb vandaag (nog) geen nieuwe update gekregen van mijn collega. Zij zijn er in ieder geval volop mee bezig. Ik hoop dat jij een heel fijn weekend tegemoet gaat en jij hoort snel weer van mij.

Reputatie 7

Hoi @medusaro ,

Dank je wel voor je bericht aan de Community! Ik wil graag met je meekijken naar het euvel, want dit moet enigszins makkelijker kunnen worden opgelost. Ik zie dat het oude onderzoek is gesloten, omdat er geen verbinding kon worden gemaakt met de TV Box. Eerder onderzoek is inderdaad gesloten doordat wij vanaf onze kant geen problemen zien aan de stream. Om de bepalen wat er precies gebeurt met het beeld, wil ik je vragen om ook de algehele verbinding in de gaten te houden wanneer deze een verstoring lijkt te hebben. Wil je voor mij de datum en tijd noteren wanneer dit gebeurt en checken of de algehele verbinding wel goed loopt? Met deze extra informatie kunnen we scherper het probleem in kaart brengen. Ik hoor graag van je!

Reputatie 2

Hallo Lisa,

 

Ik weet niet waar T-Mobile mee bezig is, maar de irritatie loopt wel op.

Vandaag weer een E-ail met daarin dat mijn probleem is opgelost??????

Het probleem is zeker niet opgelost. Ik denk dat T-Mobile moet ophouden met mailtjes sturen dat het opgelost is terwijl het probleem in volle hevigheid gewoon aanwezig is.

Een klein voorbeeldje, ik wilde terug kijken "Make up your mind” het start  met Legomasters die net afgelopen is en dan stopt het beeld  en loopt het geluid door met de start van het terug te kijken propramma, alleen blijft de afkondiging van legomasters in beeld en hoor ik alleen het geluid ditmaal????? Ik heb dit opgenomen met mijn telefoon en zal proberen dit weer op mijn YouTube kanaal te zetten.

Ik hooop toch echt dat T-Mobile hier wat mee doet, want mijn geduld begint toch echt op z'n eind te lopen.  Problemen als opgelost melden terwijl dit NIET zo is, Wel de volledig abonnementkosten blijven berekenen voor een dienst die niet voldoet aan wat er belooft wordt.

Lekker zo doorgaan!!!!!

Reputatie 2

Zou eigenlijk mijn betalingen moeten terugtrekken tot het probleem echt technisch is opgelost en niet zoals T-Mobile problemen oplost, via E-mailtjes en verder niets.

Reputatie 7

Hi @medusaro, heel graag gedaan en jij bedankt voor jouw toezegging! Ik heb goed nieuws: ik heb al lekker snel een terugkoppeling gekregen van mijn collega zo voor het weekend. Hij gaat Guidion nogmaals aansturen om alles te controleren op locatie. Op deze manier willen we graag achterhalen wat nou exact de stoorzender bij jou is en kan dit hopelijk (eindelijk) worden verholpen. Verder staat echt alles goed, is er al een zogenoemde portmove bij jou uitgevoerd een tijd terug en is verder alles uitgesloten. Dus daarom willen wij Guidion nog eens bij jou laten kijken. Jij gaat dan ook weer een sms/e-mail ontvangen met daarin de afspraaktool van onze monteursservice. Fingers crossed dat er snel een plekje vrij is in hun agenda, want zelf kijk ik erg uit naar hun bezoek. Houd jij ons hier op de hoogte? 😁

Reputatie 2

Hallo Lisa en Hajar,

 

Het spijt mij dat ik zo blijf “zeuren” over de lopende abonnementen maar ik heb toch nog een vraag over klantvoordeel en het extra T-Mobile abonnement mobiel dat ik ben aangegaan.

In mijn maandkosten van maart zie ik niets terug van wat er in de privé E-mail van 10 januari 2022 aan mij werd aangegeven. Verlaag jou Thuis abonnement naar € 30,00 /mnd, Jouw thuis internet supersnel tot 1 Gbit/s, Voor je TV abonnement betaal je € 15,00 /mnd. Dit is wat ik lees in de E-mail informatie en heeft dus volgens mij ook betrekking op het THUIS abonnement, toch?

Graag verneem ik hier over wat ik niet begrijp aan de E-mail informatie die er is weergeven en waarom ik dit niet terug zien in mijn Thuis abonnement.

Bijvoorbaat dank.

Reputatie 2

Hallo Boris,

Ik weet niet welke extensie er aan zou moeten zitten. Het filmpje kan gewoon worden afgespeeld met een VLS media player, gratis te downloaden. Ik heb het filmpje nu ook op mijn kanaal op YouTube gezet. “http://Youto.be/BgGhuqiHaqM

https://youtu.be/BgGhuqiJaqM
https://youhttp://youto.be/BgGhuqiJaqM

Hopelijk kun je dit nu tonen aan de technische dienst

Nog een paar dat en tijden van hapering en stilstaandbeeld;

11-3-2021 9:19-19:20, 15:20-15:22

13-3-2021 17:44-17:45

14-3-2021 17:56-17:57

15-3-2021 12:12-12:13

Tevens is opgemerkt dat  er tijdens opnemen in de cloud opnames voortijdig stoppen omdat er een draaiend cirkelpijltje verschijnt omdat deze iets moet oploaden terwijl dit gewoon door zou moeten lopen, waarmee de opname “waarschijnlijk constateerd dat de uitzending stopt?” wordt gestopt terwijl de uitzending kort na het cirkelpijltje gewooon doorgaat. Tevens geeft de TV box in de woonkamer op een 1 á 1,5 minuten later een uiitzending weer als de TV boxen op de slaapkamers, hoie dit kan is voor mij niet duidelijk. Je zou bijna zeggen dat de TV box in de woonkamer contstant op achteraf kijken staat en dus iets moet downloaden terwijl je kijkt en daardoor stilstaand beeld en haperend geluid laat zien en horen. Ik hoop echt dat er een oplossing komt want dit is een zeer strend deel van TV kijken.

 

Reputatie 2

Hallo Lisa,

Zojuist krijg ik een melding dat mijn probleem is opgelost. Een van de vele die ik gedurende mijn klachtbehandeling al heb gekregen. Gewoon weer een Jantje van Leiden oplossing van de technische dienst, want mijn probleem is nog steeds aanwezig en is dus niet opgelost zoals men in de melding suggereert.

Dus post ik het maar weer op de community site in de hoop dat T-Mobile nu eindelijk haar verantwoording neemt en verder zoekt naar een oplossing, anders dan dat het binnen mijn woning zou zitten. Genoeg is genoeg. Ik ben er wel klaar mee, telkens meldingen dat het is opgelost terwijl het probleem gewoon door ettert en mijn kijkplezier telkens weer teniet wordt gedaan als ik weer geconfronteerd word met stilstaande beelden en de daarmee gepaard gaande haperend (stoppend) geluid en dit diverse keren achter elkaar op echt onverwachte tijden, want hier zit geen structuur in. Ook op alle kanalen is deze storing mogelijk dus ook niet toe te schrijven aan een speciaal kanaal of zo.

Ik ben dus nog steeds zeer ontevreden over de manier dat T-Mobile meent te moeten omgaan met mijn probleem. Dit is dus niet aan de helpdesk- en community medewerkers toe te schrijven, want jullie gaan echt wel tot het gaatje om tot een oplossing te komen. Het probleem ligt dieper en dat hier geen werk van gemaakt wordt is zeer frustrerend.

Gister 11-5-2021 hebben we weer op 15:00-15:03 achter elkaar storing en om 23:45-23:45 nogmaals, vanmorgen 12-5-2021 om 11:03-11:05 weer. Dit alles gebeurt niet terwijl we naar Netflix of Videoland kijken, dan hebben wij geen problemen ondervonden.

De TV box staat dan echter wel uit en loopt alles via internet. Dat de TV box volgens mij ook het signaal krijgt via internet en daar dan regelmatig even moet stoppen met een draaiend cirkeltje (als moet er even downloaden/streaming binnen gehaald worden) en dan weer verder gaat geeft dan ook te denken. Waarom heeft de TV box hier problemen mee terwijl Netflix of Videoland kijken dit draaiende cirkeltje niet laten zien en het signaal dus snel genoeg binnen komt.

Zo blijf ik nog steeds hopen op een oplossing, alleen krijg ik hier steeds meer een hard hoofd in als ik zie hoe gemakkelijk mijn klacht wordt afgedaan als OPGELOST????.

Reageer