Beantwoord

Sinds laatste update loopt Fox voetbal in slowmotion

  • 1 December 2019
  • 4 reacties
  • 308 Bekeken

Reputatie 1

T-Mobile Thuis Glasvezel.
Afgelopen week contact opgenomen met T-Mobile via Chat omdat ik al een jaar merk dat er veel ghosting zichtbaar is (onscherp beeld voor 1 sec.) bij voetbalwedstrijden wanneer de camera snel beweegt.
Zowel gemerkt bij Fox Sports als voetbal op RTL.

Tijdens de chat met T-Mobile werd mij geadviseerd om de stroom van de TV box af te halen omdat ik nog niet de laatste update had.

Nu heb ik de laatste update en loopt het voetbal in ieder geval op de kanalen van Fox Sports in slow motion.

Update: het blijkt op alle kanalen te zijn. Maar het is het beste zichtbaar bij bewegend beeld.

Dus het is nu of dat ik constant naar een Replay zit te kijken.
Ik denk dat het ongeveer 10 beeldjes per seconden zijn max.
Ik heb het ook even op de TV-box boven geprobeerd en daar is het precies hetzelfde nu.

Ik kan toch niet de enige zijn die nu dit probleem heeft sinds de laatste update lijkt me!?

 

Wellicht heb ik nog een oud type TV-Box waar deze update nooit op is getest ofzo?

icon

Beste antwoord door Rolf M. 1 December 2019, 15:56

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 3

Lees dit even door: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/info-upgrade-firmware-amulet-515-en-kamai-510-317015

Reputatie 1

Ik heb het doorgelezen. Ik zie dat er heel veel mensen zijn die hetzelfde probleem hebben na de update. Ik lees alleen geen oplossing. Krijg ik nu nieuwe TV-boxen opgestuurd of moet ik overstappen naar KPN/Ziggo. Dit is onacceptabel.

Reputatie 3

Ik heb het doorgelezen. Ik zie dat er heel veel mensen zijn die hetzelfde probleem hebben na de update. Ik lees alleen geen oplossing. Krijg ik nu nieuwe TV-boxen opgestuurd of moet ik overstappen naar KPN/Ziggo. Dit is onacceptabel.


Eens! Oplossing is er tot op heden niet. We wachten allemaal op T-Mobile.

Reputatie 7

Hi @forward

 

Ik zie dat je het topic over het onderhoud hebt gevonden. Ik ben er mee bezig om dit te onderzoeken. Ik sluit voor nu dit topic, zodat we het centraal houden in het onderhoudstopic. Bedankt voor je input!