Beantwoord

Sinds oplevering werkt Entone box niet en vaste telefonie is er na initieel werken mee gestopt

  • 21 September 2019
  • 5 reacties
  • 299 Bekeken

Reputatie 4
Geachte mevrouw/meneer,

Wegens meer dan 15 min wachtijd via de telefoon maar even via deze route mijn vraag en frustratie.

Gisteren is de monteur geweest om TV + internet + bellen te installeren. De Entone box deed het direct bij installatie niet. Dat was een bekend euvel volgens de monteur. Telefonie deed het direct na installatie maar toen ik net de helpdesk wilde bellen op 0800 0092 was de lijn onbruikbaar.

Ik heb de powerflip van de Entone zoals ik die hier op het forum vond a uitgevoerd (spanningloos maken, UTP kabel eruit, na 1 min spanning erop, wachten op netwerkfout, UTP kabel erin). Entone blijft hangen met 'Server Connection Complete' melding.

De internetverbinding doet het boven verwachting prima als enige pluspunt. Maar dat is het dan ook wel.

Ik vraag me serieus af of ik er goed aan gedaan heb om over te stappen. Twee van de 3 diensten die opgeleverd zouden worden werken niet binnen 24 u waarvan een al vanaf het begin en een klantenservice die uiterst slecht bereikbaar is. Waardeloos!

Graag zie ik een oplossing tegemoet voordat de dag voorbij is. Anders toch maar de overstap terugdraaien misschien.

Met vriendelijke groet,


Henk Ernst
icon

Beste antwoord door Sander 11 October 2019, 10:28

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Update: telefonie werkt weer na controle van alle kabels. TV werkt nog steeds niet.
Reputatie 4
Inmiddels na lang wachten klantenservice kunnen spreken. Entone wordt tijdelijk omgewisselt voor een box zonder HDD tot T-Mobile een oplossing heeft om de firmware van de Entone te kunnen flashen wat het probleem zou moeten verhelpen. Tot nu toe geen enkele indicatie mogelijk wanneer dat gaat zijn.
Reputatie 7
Hi @Henk Ernst,

Bedankt voor de update! Ik zie dat de vervangende TV Box is aangekomen: fijn!

In dit topic lees je wanneer het issue met de TV Box met opnamefunctie is verholpen: foutmelding op TV Box. Hieruit kun je dus afleiden wanneer je weer een nieuwe kunt bestellen. Nog twee tips:
  1. Stuur je huidige TV Box met opnamefunctie wel terug. Als je een nieuwe besteld, ontvang je ook were een nieuwe. Je kunt niet je huidige TV Box met opnamefunctie gebruiken.
  2. Je kunt zelf in My T-Mobile Thuis een TV Box met opnamefunctie bestellen (zodra het is opgelost). Dit scheelt je weer een belletje met de Klantenservice!
Mocht er nog iets zijn, dat ik voor je mag regelen, laat het mij weten!
Reputatie 7

Update 11 oktober

Goed nieuws! Het is toch gelukt om de TV Boxen op afstand te herstellen! Je kunt dus nu direct jouw TV Box gebruiken na een korte stroomonderbreking. Je kunt dus direct weer gebruikmaken van de TV Box met opnamefunctie! Je zult geen vervangend exemplaar meer ontvangen. Heb je er al eentje ontvangen? Dan mag je kiezen welke je terugstuurt.
Reputatie 7

Update 8 oktober

We gaan alle TV Boxen die niet kunnen aanmelden, vervangen. Hierover heb je een e-mail ontvangen of die zal deze week binnenkomen. Sommige klanten hebben inmiddels de vervangende TV Box. We verwachten dat iedereen in de komende twee weken een exemplaar heeft ontvangen. Je kunt het defecte exemplaar terugsturen in de doos waarin je het vervangende exemplaar ontving. Lees hier hoe het retourproces precies werkt: Hoe stuur je jouw apparatuur terug?

Iedereen die nu een TV Box met opnamefunctie bestelt, ontvangt uiteraard ook een correct apparaat!

@Henk Ernst, je kunt nu dus zonder zorgen een TV Box met opnamefunctie bestellen (of omruilen) via My T-Mobile Thuis!

Reageer