Beantwoord

slecht ontvangst Netflix

  • 23 February 2020
  • 2 reacties
  • 235 Bekeken

Sinds afgelopen vrijdag is mijn Netflix ontvangst slecht en soms instabiel. Ik kijk Netflix via Apple tv

icon

Beste antwoord door Waqqas 23 February 2020, 17:23

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hi @Sandorrrr 

Bedoel je dat films en series blijven bufferen? Is je Apple tv bekabeld aangesloten of met wifi?

Veranderd een herstart van je modem iets?

30 seconden je modem. En Apple tv van het stroom halen kan ook helpen stond op het internet.

Reputatie 7
Badge +5

@Sandorrrr 

Schoonmaakster langs geweest vrijdag? Met de stofzuiger tegen een kabel gepoetst?

Het geval dat jij beschrijft ALTIJD eerst de eigen situatie langslopen. Herstarten van routers/modems/switches/mediaboxen.kabels ff losnemen en weer verbinden.

Inderdaad kan iets dergelijks optreden door externe oorzaken maar regelmatig blijkt het toch dichterbij  in huis worden te gevonden.

Reageer