Beantwoord

slecht ontvangst Netflix

  • 23 februari 2020
  • 2 reacties
  • 206 Bekeken

Sinds afgelopen vrijdag is mijn Netflix ontvangst slecht en soms instabiel. Ik kijk Netflix via Apple tv

icon

Beste antwoord door Waqqas 23 februari 2020, 17:23

Hi @Sandorrrr 

Bedoel je dat films en series blijven bufferen? Is je Apple tv bekabeld aangesloten of met wifi?

Veranderd een herstart van je modem iets?

30 seconden je modem. En Apple tv van het stroom halen kan ook helpen stond op het internet.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hi @Sandorrrr 

Bedoel je dat films en series blijven bufferen? Is je Apple tv bekabeld aangesloten of met wifi?

Veranderd een herstart van je modem iets?

30 seconden je modem. En Apple tv van het stroom halen kan ook helpen stond op het internet.

Reputatie 5
Badge +2

@Sandorrrr 

Schoonmaakster langs geweest vrijdag? Met de stofzuiger tegen een kabel gepoetst?

Het geval dat jij beschrijft ALTIJD eerst de eigen situatie langslopen. Herstarten van routers/modems/switches/mediaboxen.kabels ff losnemen en weer verbinden.

Inderdaad kan iets dergelijks optreden door externe oorzaken maar regelmatig blijkt het toch dichterbij  in huis worden te gevonden.

Reageer