Beantwoord

Slechte kwaliteit -uitzending gemist-

  • 26 October 2019
  • 12 reacties
  • 619 Bekeken

Reputatie 2

Ben ik de enige die zich stoort aan de zeer slechte beeld/geluid kwaliteit terug kijken van gemiste uitzendingen (met name publieke omroep)? Dat mag op z'n minst iets beter als VHS-Beeldkwaliteit.

 

 

icon

Beste antwoord door Piotr 18 February 2020, 16:38

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7

Hi @el flaco, zolang je twee abonnementen hebt met het “oude” Klantvoordeel kan je hier gebruik van blijven maken. Een eventueel nieuw abonnement dat er bij komt maakt automatisch gebruik van het nieuwe Klantvoordeel. In jouw geval heb je dan dus 2 abonnementen met de oude variant en de nieuwe Sim Only met de nieuwe variant.

Reputatie 3

Hi @el flaco, elk nieuw abonnement valt inderdaad onder het nieuwe Klantvoordeel en een verlenging valt hier ook onder. Dus zou je jouw huidige abonnement verlengen of een nieuwe abonnement afsluiten dan valt dit onder het nieuwe Klantvoordeel. Eventuele andere abonnementen die al hebt lopen blijven dan wel onder het oude Klantvoordeel vallen maar je kan er uiteraard wel voor kiezen om deze dan ook om te zetten naar de nieuwe variant. Maakt dat het wat duidelijker? :) Mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust!

Maar als ik een nieuw abo Sim only afsluit en het huidige blijft bestaan. Kortom een extra abo die ik ook aanmeld voor klantvoordeel. Het oude abo blijf doorlopen. Dan blijf ik het tv tegoed behouden toch ? 

Reputatie 7

Hi @el flaco, elk nieuw abonnement valt inderdaad onder het nieuwe Klantvoordeel en een verlenging valt hier ook onder. Dus zou je jouw huidige abonnement verlengen of een nieuwe abonnement afsluiten dan valt dit onder het nieuwe Klantvoordeel. Eventuele andere abonnementen die al hebt lopen blijven dan wel onder het oude Klantvoordeel vallen maar je kan er uiteraard wel voor kiezen om deze dan ook om te zetten naar de nieuwe variant. Maakt dat het wat duidelijker? :) Mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust!

Reputatie 3

Hey @el flaco,

Ik geef je graag meer toelichting! Wanneer je je snelheid/TV pakket wijzigt dan heeft dit invloed op je maandelijkse prijs van je totale pakket maar je huidige korting zoals de TV-voucher blijf je behouden.
 

  • Doe je een aanpassing aan je abonnement (internetsnelheid, tv pakket) dan blijf je de TV-voucher behouden.
  • Wijzigt je contract (verlengen/verhuizen) dan vervalt de TV-voucher.
  • Doe je een wijziging aan Klantvoordeel (opnieuw aanmelden) dan vervalt de voucher.

Achter de schermen zijn we druk bezig met het verbeteren van ons TV platform. Regelmatig wordt er een nieuwe update uitgevoerd die weer verbeteringen met zich meebrengt. Zo staat er op korte termijn een nieuwe update aan te komen waar je zeker de pluspunten van gaat zien. :relaxed:

Hey @el flaco,

Ik geef je graag meer toelichting! Wanneer je je snelheid/TV pakket wijzigt dan heeft dit invloed op je maandelijkse prijs van je totale pakket maar je huidige korting zoals de TV-voucher blijf je behouden.
 

  • Doe je een aanpassing aan je abonnement (internetsnelheid, tv pakket) dan blijf je de TV-voucher behouden.
  • Wijzigt je contract (verlengen/verhuizen) dan vervalt de TV-voucher.
  • Doe je een wijziging aan Klantvoordeel (opnieuw aanmelden) dan vervalt de voucher.

Achter de schermen zijn we druk bezig met het verbeteren van ons TV platform. Regelmatig wordt er een nieuwe update uitgevoerd die weer verbeteringen met zich meebrengt. Zo staat er op korte termijn een nieuwe update aan te komen waar je zeker de pluspunten van gaat zien. :relaxed:

Dus als ik een nieuw abonnement neem en dit aanmeld voor klantvoordeel verdwijnt mijn voordeel want er komt een nieuw abo bij en dus een wijziging klopt dat?

Reputatie 7

Hey @el flaco,

Ik geef je graag meer toelichting! Wanneer je je snelheid/TV pakket wijzigt dan heeft dit invloed op je maandelijkse prijs van je totale pakket maar je huidige korting zoals de TV-voucher blijf je behouden.
 

  • Doe je een aanpassing aan je abonnement (internetsnelheid, tv pakket) dan blijf je de TV-voucher behouden.
  • Wijzigt je contract (verlengen/verhuizen) dan vervalt de TV-voucher.
  • Doe je een wijziging aan Klantvoordeel (opnieuw aanmelden) dan vervalt de voucher.

Achter de schermen zijn we druk bezig met het verbeteren van ons TV platform. Regelmatig wordt er een nieuwe update uitgevoerd die weer verbeteringen met zich meebrengt. Zo staat er op korte termijn een nieuwe update aan te komen waar je zeker de pluspunten van gaat zien. :relaxed:

Reputatie 3

Hey @Riku77 & @el flaco, de beeldkwaliteit van Programma Gemist is inderdaad niet gelijk aan de kwaliteit van Live TV. Dit heeft onder andere te maken met de aangeboden streamkwaliteit. Bijvoorbeeld omdat de zender/leverancier geen hogere kwaliteit aanbied. Wél zou de kwaliteit nog meer dan prima moeten zijn! Is er bij jullie een groot verschil qua kwaliteit en ervaren jullie dit bij alle zenders?

@el flaco mocht je je TV pakket stopzetten dan vervalt ook je TV Voucher van € 7,50 na het stopzetten. Het klantvoordeel blijf je behouden, dus daarover hoef je je geen zorgen te maken! Zodra je overstapt naar ons nieuwe Klantvoordeel dan ga je automatisch gebruik maken van de huidige voordelen. Ook dan komt je TV Voucher te vervallen, maar je krijgt er andere mooie voordelen voor terug. :relaxed:


Op tweakers forum lees ik dat mensen de nieuwe voorwaarden hebben maar toch hun televisievoordeel hebben behouden. Kpn en Ziggo kiezen ervoor om vooral HD aan te bieden met betrekking tot hun on demand platform. T mobile kiest ervoor om dit niet te doen. Terugkijken in HD is door YouTube de norm geworden. Ik weet zeker dat het nieuwe platform dit meer zal aanbieden, anders is het voor veel klanten een teleurstelling. Je ziet veel hier veel reacties over het huidige platform, eigenlijk is iedereen het erover eens dat de kwaliteit van terugkijken doet denken aan de oude videoband van vroeger. En dan overdrijf ik een beetje, want dat was op een gegeven moment afschuwelijk haha. 

Reputatie 6

@pwenas Het nieuwe Klantvoordeel is in veel gevallen een stuk voordeliger! Alles over het Uit & Thuis voordeel vind je in dit topic.

Reputatie 6
Badge

:smile: Helemaal niks wat het tv gedeelte betreft (in het nieuwe Klantvoordeel) …

 

De kwaliteit van Uitzending Gemist is overigens idd altijd al matig geweest. Niets meer of beter dan de 480p stream zoals op de website van de NPO bijv. of een kanaal als NPO 1 / 2 Extra.

Reputatie 4

@Piotr wat zijn die andere voordelen van het nieuwe klantvoordeel? 

Reputatie 7

Hey @Riku77 & @el flaco, de beeldkwaliteit van Programma Gemist is inderdaad niet gelijk aan de kwaliteit van Live TV. Dit heeft onder andere te maken met de aangeboden streamkwaliteit. Bijvoorbeeld omdat de zender/leverancier geen hogere kwaliteit aanbied. Wél zou de kwaliteit nog meer dan prima moeten zijn! Is er bij jullie een groot verschil qua kwaliteit en ervaren jullie dit bij alle zenders?

@el flaco mocht je je TV pakket stopzetten dan vervalt ook je TV Voucher van € 7,50 na het stopzetten. Het klantvoordeel blijf je behouden, dus daarover hoef je je geen zorgen te maken! Zodra je overstapt naar ons nieuwe Klantvoordeel dan ga je automatisch gebruik maken van de huidige voordelen. Ook dan komt je TV Voucher te vervallen, maar je krijgt er andere mooie voordelen voor terug. :relaxed:

Reputatie 3

Terugkijken is bij t mobile idd veel slechter dan bij kpn of ziggo. Als ik televisie opzeg raak ik dan mijn klantvoordeel in de toekomst kwijt ? (Gratis fox sport tegoed van 7,50)

Ook Ik ervaar een hele slechte beeldkwaliteit!

T-mobile, wat is jullie oplossing?

Reageer