slechte service T-mobile

  • 14 September 2020
  • 1 reactie
  • 103 Bekeken

Vandaag opnieuw klantenservice gebeld dat ik al vanaf 30 Juli bezig ben met dit probleem vorige week op 8 september beloofde de medewerkster mij dat ze er voor zou zorgen dat ik de tv ontvanger deze week ( dus vorige week ) zou ontvangen maar nu 14 september nog steeds niets nu gevraagd mijn contract te ontbinden wegens wanprestatie T-mobile die niet de diensten levert waar ik recht op heb ben benieuwd of zoals toegezegd deze week meer hoort.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

@Ed Kwint ,

 

Welkom op de Community,dit forum werkt volgens het principe klant helpt klant. Wel kijken er medewerkers van T-Mobile mee. Indien nodig reageren zij vanzelf, dit gebeurt op basis van volgorde van binnenkomst.Wat vervelend dat je niet optimaal gebruik kan maken van de gewenste diensten.

Uit je bericht  begrijp ik dat je zit te wachten op een(vervangende) TV Box. Het is namelijk op dit forum zo ,dat er geen medewerkers van de telefonische klantenservice meekijken. Dus als ik het niet juist heb graag een reactie met de juiste omschrijving van je klacht. Dit is er voor, dat als de moderator reageert er duidelijk is wat het probleem is. Voor nu is het even geduld hebben totdat er een moderator(medewerker) reageert.

Reageer