Beantwoord

Slechte sevice T-mobile

  • 12 september 2020
  • 3 reacties
  • 176 Bekeken

Ik heb sinds februari T-mobile en tot op heden niets anders als problemen ondervonden eerst had ik een storing waar ik ne vele keren bellen met klantenservice na 4 weken een ander tv kastje kreeg opgestuurd nu heb ik sinds het nieuwe platform in gebruik is genomen problemen met progamma gemist welke ik niet meer met de rode knop op de afstandsbediening kan instellen een nieuwe afstandsbediening gekregen zelfde probleem weer gebeld zou weer nieuw tv kastje ontvangen 1 september mail uw apparatuur is onderweg 4 september gebeld er is iets fout gegaan er is niets verstuurd ik zorg dat u het deze week nog krijgt nu 12 september nog steeds niets ik wil niets liever als mijn contract ontbinden maar dat wil T-mobile niet.

icon

Beste antwoord door Brian 15 september 2020, 17:11

Hi @Ed Kwint, jammer om te horen dat het nieuwe T-Mobile TV niet bevalt. Het is inderdaad niet meer mogelijk om Begin Gemist te gebruiken met de rode knop, dit ligt niet aan de afstandsbediening. Maar geen zorgen, Gemist heeft nu meer mogelijkheden! Op onze website vind je hoe je Gemist nu kan gebruiken en welke extra mogelijkheden je hebt.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hi @Ed Kwint, jammer om te horen dat het nieuwe T-Mobile TV niet bevalt. Het is inderdaad niet meer mogelijk om Begin Gemist te gebruiken met de rode knop, dit ligt niet aan de afstandsbediening. Maar geen zorgen, Gemist heeft nu meer mogelijkheden! Op onze website vind je hoe je Gemist nu kan gebruiken en welke extra mogelijkheden je hebt.

Jammer om dit nu pas te vernemen nadat mij diverse keren is verzekerd dat het wel moest kunnen eerst een nieuwe afstandsbediening opgestuurd daarna zou een nieuw tv kastje zijn verzonden ( nooit ontvangen ) en ik ben hier al weken mee bezig blijkbaar voor niets ik had dit liever bij de eerste melding vernomen.

Reputatie 7
Badge +7

Hi Ed, snap ik helemaal, op het nieuwe platform zijn er wat zaken veranderd dus het is voor ons soms ook nog even wennen maar uiteindelijk komen we er wel uit. :wink:

Reageer