Beantwoord

smart IPTV

  • 19 November 2018
  • 3 reacties
  • 2370 Bekeken

Reputatie 1
Goedenavond.

Ik zit met een lastig probleem waar ik niet uitkom. Heb nu nog even een dubbele internetprovider i.v.m recente overstap naar T-mobile thuis, en ik heb nu het volgende probleem.

Als alle verbindingen nog via onze huidige provider Ziggo lopen kan ik via smart itv app op onze samsung tv ons aanbod aan tv programma's zien.

Als ik alle verbindingen via T-Mobile modem/router laat lopen, heb ik wel internetverbinding op onze tv (Netflix etc. werkt) alleen smart iptv werkt niet. is er een instelling in de modem/router die ik nog moet doen. Heb voor mijn gevoel alles geprobeerd, maar het lijkt erop dat ik iets over het hoofd zie. Hoop dat iemand mij kan helpen.
icon

Beste antwoord door Senna001 28 November 2018, 10:31

Bekijk origineel

3 reacties

Goedemorgen @Senna001

Kun je om ons iets meer informatie geven vertellen wat deze itv app precies doet? Kun je met deze app live tv kijken? Waar haalt deze app de zenders vandaan?

Is het mogelijk dat de zenders vanuit Ziggo komen en dat de app daarom niet meer werkt als je de tv oversluit naar T-Mobile Thuis?

We horen graag van je!
Reputatie 7
Hoi @Senna001

Welkom op de Community en bij Thuis! Zonde om een dubbele provider aan te houden, ik denk dan ook graag mee met het issue. Zoals Jibbewillem aangeeft, zou ik iets meer informatie willen hebben. Gaat het om een app waarmee je kunt communiceren met je TV? Ik vermoed dat je dan op hetzelfde Wifi-netwerk aangesloten moet zijn. Kun je dat checken? Anders biedt de handleiding van de app misschien uitkomst bij hun veelgestelde vragen?

Houd je ons op de hoogte, ik ben erg benieuwd!
Reputatie 1
dank voor het meedenken. Issue is opgelost. Het opnieuw installeren van de app met mijn tv in het t-mobile netwerk was de oplossing.

alles werkt weer zoals het zou moeten werken. Nu verdiepen in DMZ, omdat ik toch echt mijn synology router wil gebruiken.

Reageer