Beantwoord

Snel spoelen van opnames en missen TV Anywhere app voor Android/Google TV

  • 4 May 2021
  • 3 reacties
  • 845 Bekeken

Reputatie 3

Sinds 30 april ben ik overgegaan van Ziggo naar T-Mobile. Installatie is vlot gegaan en tot op heden nog geen grote problemen tegen gekomen.
Wat ik wel mis t.o.v. ZIggo is het snel kunnen doorspoelen van bijvoorbeeld reclameblokken op een hogere snelheid dan 16x. Bijvoorbeeld 32 of 64x. Ook zou het skippen van blokken van bijvoorbeeld 1 of 2 minuten (of meer) handig zijn. Een handige optie bij ZIggo was het spraakcommando [ spoel x minuten ] waarbij x het aantal minuten is. Ik weet dat de T-Mobile box dit niet kan maar is misschien wel iets voor de toekomst als er ooit een TV-Anywhere app voor Android of Google TV mocht komen. Wellicht is het dan mogelijk om iets dergelijks met de Google Assistent te doen. Nu ik ik toch over de TV-Anywhere app heb, mis ik nu de mogelijkheid om het geluid via mijn Google Chromecast voor Google TV of Amazon Firestick via Bluetooth af te spelen. Dit lukt nu niet omdat mijn TV's geen bluetooth opties hebben. 
Verder tot nu toe uiterst tevreden over de installatie en kwaliteit. 

icon

Beste antwoord door TMTV 5 May 2021, 19:01

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @tonlabee,

Spraakcommando's zijn nog toekomstmuziek hier, maar sneller doorspoelen kan wel. Stel dat er na 15 minuten reclame is, dan kun je 22 intoetsen (ervan uitgaande dat een gemiddeld reclameblok zo'n 7 minuten duurt). Je gaat dan naar de 22e minuut van de opname. Dat gaat zelfs nog sneller dan op 64x doorspoelen.

Reputatie 3

Kijk, dat zijn nog eens tips waar je wat aan hebt. :smiley: Thanks @TMTV 


Spraakcommando's verwacht ik ook niet voor de Amino TV box.
Maar door jouw tip te gebruiken schiet het al een heel stuk op. Af en toe wat rekenen om de spoeltijd vast te stellen maakt je hersenen ook weer wat actiever zou Eric Schreder zeggen… haha.
Wellicht zijn spraakcommando's ooit nog eens te gebruiken met de TV-Anywhere app (voor Android of Google TV)  in combinatie met de Google Assistent.

Reputatie 7
Badge +6

You're welcome @tonlabee!

Persoonlijk zou ik liever zien dat je op 7 kunt drukken om 7 minuten door te spoelen, maar een beetje hersengymnastiek op z'n tijd kan geen kwaad. Zelf praat ik niet zo graag tegen apparaten, maar er zijn veel mensen die dat juist wel handig vinden. Wie weet gaan ze dat ooit toevoegen.

Reageer