Beantwoord

Snel vast lopen in programma

  • 12 November 2020
  • 4 reacties
  • 129 Bekeken

Reputatie 3

Hoi, hoi,

Ik ben benieuwd of iemand onderstaande ook herkend.

Soms ben ik een programma aan het kijken, staat beeld ineens stil. Lijkt of ie dan vastloopt.

Ga ik terug naar alle Opnamens via die knop op afstandbediening om eea vlot te trekken, gaat ie weer van voren aan beginnen in het programma wat ik aan het kijken was.

Ik heb een Amino Aria, model 610X

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 14 November 2020, 11:51

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Flevoguy, goede vraag! Dit is inderdaad niet de bedoeling. Begrijp ik het goed en heb je hier alleen last van wanneer je een opgenomen programma bekijkt? Of merk je dit ook op tijdens Live TV kijken? Ik wil je gelijk vragen om de onderstaande stappen eens te testen:

1. Koppel de internetkabel en stroomkabel los van de TV Box.
2. Haal het modem vervolgens voor een aantal seconden van de stroom.
3. Als het modem is opgestart steek je de stroom van de TV Box weer in.
4. Wanneer de TV Box de melding geeft: ‘’Geen internetverbinding gevonden’’ sluit je de internetkabel weer aan.

Door deze verbinding opnieuw te maken, kan je dit probleem gemakkelijk oplossen. Merk je toch geen verschil, laat mij dan gelijk weten via welke weg je dit probleem precies ervaart. Ook ben ik erg benieuwd of je dit probleem op één TV Box hebt, of op allebei. Bedankt!

Reputatie 3

bijna alleen maar bij opgenomen programma’s.

Ik zal bovenstaande even zo straks proberen.

thanx

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Flevoguy, is het nog gelukt met de tips van Cheyenne? Laat ons weten of we je verder kunnen helpen, dan doen we dat zo snel en zo goed mogelijk! Samen komen we er altijd uit. Soms zijn bepaalde beeld- en opnameproblemen zo frustrerend, maar zeker niet onoplosbaar.

Reputatie 3

ik heb bovenstaande gedaan. Vooralsnog nog geen problemen gehad, zover ik me kan herinneren.

Reageer