Beantwoord

Software update

  • 6 August 2018
  • 6 reacties
  • 547 Bekeken

Reputatie 3
Ik las in een ander topic dat er een software update is die je krijgt door de decoder 15 minuten van de stroom te halen. Dit heb ik gedaan maar hoe kan ik nu zien of ik inderdaad deze update heb ontvangen?

En wat zijn de wijzigingen met deze update ?
icon

Beste antwoord door Sterre 9 August 2018, 16:20

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Hoi johnfeijen,

Wat goed dat je dat gedaan hebt! Klopt, onze Kamai 510 en Amulet 515 TV Boxen kunnen inderdaad een software update ophalen door de stroom even van de TV Box te halen. Heb jij dus een van deze boxen, heb je de update ontvangen. Met de nieuwe software hebben we een paar bugfixes opgelost. Bijvoorbeeld nu is er de mogelijkheid om ondertiteling bij BBC one en two aan te zetten. Veel plezier met de update!
Reputatie 3
Hoi @Sterre,

Ik had al ondertiteling bij BBC one en two. (ik zit op het eigen T-Mobile netwerk, niet het KPN netwerk).

Mijn grote ergernis is het missen van de ondertitels op zenders als Animal Planet en Travel Channel. Bij de streams op het KPN netwerk zitten deze er wel standaard op, bij het eigen T-Mobile netwerk niet. Ik kan ze wel aanzetten via het instellingen menu maar dan krijg ik ook ondertitels op NPO 1, 2 en 3 (de gele ondertitels voor doven en slechthorenden). En dat is een erg grote ergernis.

Er werd eerder gezegd dat er een grote update zou komen deze zomer waarmee het mogelijk werd de ondertiteling per zender aan of uit te zetten ipv voor alle zenders tegelijk. Ik hoop dat deze update snel komt... kan je daar iets meer over zeggen.
@johnfeijen ,

Die grote update zou ik niet op gaan zitten wachten als ik jou was. De ondertiteling op BBC heeft twee jaar moeten duren en ik geloof niet dat er twee jaar lang iemand met dit probleem bezig geweest is.

Zelf vermoed ik dat T-Mobile haar klanten binnen niet al te lange tijd migreert naar een Knippr aftreksel. Vandaar dat ze het huidige platform nog maar weinig liefde schenken.
Reputatie 4
Hi @johnfeijen,

Je doet het inderdaad helemaal goed: zoals jij de ondertiteling inschakelt, is vooralsnog de enige mogelijkheid. Natuurlijk vind ik het erg jammer om te horen dat dit voor jou zo'n grote ergernis is. Wij bij T-Mobile doen er altijd alles aan om de kwaliteit van onze diensten te verbeteren, en daarom vinden wij feedback erg belangrijk! We hebben daarom een erg handig wensentopic, waar jij jouw wensen achter kunt laten. Laat je hier een berichtje in achter? Dan verzamelen wij de wensen, zodat we ermee in de organisatie kunnen gaan.

@jibbewillem Er wordt wel degelijk al gesproken over de volgende fase. Echter wanneer deze update precies uitgevoerd zal worden, weet ik zelf ook nog niet. Ik wil dan ook absoluut niet dat jij het gevoel hebt dat wij dit niet belangrijk vinden, want het tegenovergestelde is waar!

Voor jullie beide geldt: mochten jullie verbeterpunten voor ons hebben, laat het vooral weten! Hebben jullie nog vragen? Stel ze dan natuurlijk ook gerust. 😉
Reputatie 3
Hoi @MelisaTMT,

Ik heb het gemeld in het door jou genoemde topic. Hopenlijk kunnen jullie er iets mee.

Zoals ik daar ook schreef is misschien een makkelijke tussenoplossing de ondertitel aan/uit functie te koppelen aan een knop op de afstandsbediening (bijv. de blauwe knop) ipv zo diep in het menu. Nu moet je steeds een hoop akties doen om de ondertitels aan of uit te zetten en dat leidt tot irritatie. Als het met een druk op een knop kan zou dat al een hele verbetering zijn!
Reputatie 4
Hi @johnfeijen,

Je bent een topper, wat een goed idee! Hartstikke goed dat je het inderdaad in dit topic gemeld hebt. Ik ga samen met jou duimen dat ze hier echt iets mee gaan doen. Ik ben namelijk enthousiast! 😄

Reageer