Beantwoord

sony smart tv (xh95) afstandsbediening

  • 18 January 2021
  • 3 reacties
  • 658 Bekeken

Goedemorgen,

In bezit van een nieuwe sony xh95 en zou graag de sony ab aan de tmobile box koppelen zodat alleen de afstandsbediening van de tv overblijft. Is dit mogelijk? De tv herkent het tmobile kastje niet en neemt ook de tv gids dus niet over. Dit werkt alleen met de tmobile afstandsbediening.

Is er duidelijkheid over de tv anywhere app voor Android tv? 
 

alvast bedankt!


Gr,

Koen

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 22 January 2021, 13:33

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hoi @dejongh.koen ,

Goed dat je het bij ons navraagt! Je kan de afstandsbediening koppelen via de laatste stappen die worden beschreven in dit topic (link is klikbaar). Al weet ik niet helemaal zeker of dat de problemen met de TV Box wegnemen. Op wat voor manier wordt de TV Box niet herkend? Kan je anders vertellen hoe deze is aangesloten? Wellicht dat dit wat meer duidelijkheid geeft over de situatie.

Hi Boris,

 

Dit topic helpt mij helaas niet. Ik wil graag mijn tv afstandsbediening koppelen aan de tmobile box.

Is dat mogelijk?

Is er nog info over een Android tv app voor TV Anywhere?

Alvast bedankt.

 

gr,

Koen

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @dejongh.koen, welkom op de Community!

In sommige gevallen kun je de TV afstandsbediening ook koppelen aan de TV Box - in plaats van de T-Mobile ab koppelen aan de TV. 

Je kunt het beste een kijkje nemen op onze website, daar staan alle koppelcodes vermeld: Koppelcodes T-Mobile Thuis.

Reageer