Beantwoord

Spike TV niet synchroon

  • 12 March 2018
  • 2 reacties
  • 936 Bekeken

Al meerdere dagen loopt alleen de zender Spike niet synchroon met beeld en geluid. Andere zenders werken goed, uit- en aanzetten helpt ook niet. Is dit een algemeen probleem met de zender of is dit te verhelpen?

Ik heb het geprobeerd op Facebook te vragen maar na 1,5 uur heb ik nog geen enkele reactie dus probeer ik het hier.
icon

Beste antwoord door Brian 14 March 2018, 16:00

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Het geluid loopt ook bij mij inderdaad iets voor op het beeld.Op de TV Anywhere app lopen beeld en geluid wel synchroon.

Ik denk niet dat wij als abonnee hier iets aan kunnen doen. Dit moet T-Mobile Thuis regelen met de leverancier van de stream.
Reputatie 7
Hi Empjuhh (en Fred), bedankt voor de melding, mijn collega heeft het vandaag doorgezet naar onze technische dienst om dit zo snel mogelijk te verhelpen!

Reageer