Beantwoord

Sportpakket Uitgezet, twee kleinere paketten aangezet voor dezelfde prijs, toch beide gefactureerd

  • 11 July 2019
  • 2 reacties
  • 364 Bekeken

Via mijn klantvoordeel mag ik maandelijks 7.50 aan tv pakketten uitkiezen, echter wou ik graag switchen van Fox Sports eredivisie naar twee andere paketten (ook in totaal 7.50). Het uitzetten en aanzetten heb ik tegelijkertijd gedaan, echter moest ik voor de maand mei toch voor beide betalen. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Brian 16 July 2019, 09:50

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hi Mick, ik geef je graag meer duidelijkheid! Geen zorgen, je hebt niet voor beide betaald maar de kosten en verrekeningen zijn wat verspreid over de facturen. Ik heb ze hieronder even op een rijtje gezet

Factuur Mei
In mei had je nog korting Op Fox Sports Eredivisie, deze heeft gelopen tot en met 17 mei.
De andere twee pakketten zijn op deze factuur nog niet in rekening gebracht omdat de factuur al opgemaakt was voordat de wijziging plaats vond.

Factuur juni
Hier zijn de twee pakketten wel in rekening gebracht (van 6 mei tm 31 mei) en is direct ook de korting toepast.
Hier is ook het volledige bedrag voor Fox Sports in rekening gebracht. Vanwege de pakketwijziging klopt dit bedrag niet meer, dit is daarom weer verrekend in juli.

Factuur juli
Op deze factuur is Fox Sports weer verrekend (-€ 7,50) en zijn de andere twee pakketten in rekening gebracht en is de korting toegepast.

Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust, dan neem ik het graag met je door!
Hi Brian,

Ik zie inderdaad dat het verrekend is, bedankt voor de uitleg!

Reageer