Beantwoord

Stabiliteit uitzendinggemist en bekijken eigen opnames

  • 7 March 2019
  • 1 reactie
  • 70 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 12 reacties
Regelmatig gaat het mis als ik naar uitzending gemist wil kijken , een vergelijkbaar gedrag van de box heb ik bij het starten van opnames en het verwijderen van opnames.

Ik los dit dan op door de router even van de spanning op te halen. Veelal is dan het probleem verholpen.
In enkele gevallen moet ik ook de setup-box van de spanning halen om weer te kunnen kijken.

Wat gaat er mis.
1) Bij uitzending gemist krijg ik een foutmelding bij het zoeken van programma's.
Bij het opzoeken op b.v. alphabet zie ik geen bij de gekozen letters geen opnames te zien. De box blijft dan hangen.

2)Bij het starten van eigen gemaakt opnames op de interne HD gaat het fout:
- als je een opname wil verwijderen. Na de opdracht verwijderen is de uitkomst wisselend. De ene keer blijft de opname gewoon staan op andere momenten blijft de box hangen.
  • opname wil bekijken
In beide situaties( verwijderen of kijken van lokale opnames op de hd) lijkt het erop dat de verbinding met de centrale servers van t-mobile niet bereikt kunnen worden,

Internet geeft geen problemen alles is en blijft bereikbaar en stabiel.
Wat zou er aan de hand kunnen zijn?
icon

Beste antwoord door Piotr 12 March 2019, 14:25

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hey @JnP,

Dat klinkt niet best! Hiervoor kunnen veel oorzaken voor zijn. We dienen eerst te achterhalen waar het probleem vandaan komt. Is er ook al een fabrieksreset op je TV Box uitgevoerd? Zo niet dan lijkt het mij wijs om hiermee te beginnen. Let wel op dat hiermee alle opnames komen te verdwijnen. Mocht je daarmee akkoord gaan, laat het mij dan weten. Dan ga ik dit voor je regelen!

Reageer