Beantwoord

Status van klantenservice

  • 14 May 2020
  • 6 reacties
  • 220 Bekeken

Goedemiddag,

 

Begin deze maand heb ik contact gehad met de klantenservice van T-Mobile m.b.t. een foutmelding van mijn interactieve tv-box “Unable to connect to DHCP server”.

Na een aantal maal testen leek het duidelijk aan de tv-ontvanger zelf te liggen volgens de medewerker. Hij zei dat ik hoogst waarschijnlijk een nieuwe krijg (dit kastje heeft overigens nooit gewerkt). 

Ik heb echter geen status vernomen van T-Mobile. Geen mail of telefoontje.

Wanneer kan ik een nieuwe ontvanger verwachten?

 

 

Met vriendelijke groet,

 

Sander

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 15 May 2020, 16:20

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @sanderinos, daar gaan we wat aan doen! Voordat we een vervangende TV Box opsturen, wil ik nog graag één ding met je doornemen.

Kun je alsjeblieft alles laten van het modem (LAN 1 t/m LAN 4) en het modem van de stroom halen gedurende 20 seconden. Plug het modem daarna weer in het stopcontact.
Als het modem weer online is (het internetsignaal is weer tot stand gebracht), kun je deze een factory reset geven (met dun pinnetje 5 a 10 sec ingedrukt houden). Check voor de zekerheid het volgende topic: Hoe voer ik een factory reset op het modem uit?.

Wacht tot modem weer helemaal online is en sluit dan de betreffende TV Box rechtstreeks, bekabeld aan in LAN 1, 2, 3 of LAN 4. Als je dan nog steeds dezelfde melding krijgt, is de ontvanger inderdaad zo goed als de kernoorzaak. Sorry dat je hier nog niet over geïnformeerd bent. We hebben momenteel een langere verwerkingstijd bij de techneuten. In weerwil daarvan, wil ik graag benadrukken dat het niet de bedoeling is dat je geen tussentijdse update krijgt. Namens het Webcare team bied ik dan ook een formeel excuses hiervoor aan. 

Zodra het euvel straks verholpen is, gaan we samen kijken naar een passende compensatie. Ik beloof je dat we er alles aan doen om het zo snel mogelijk 100% functionerend te krijgen. To be coninuted! 

Stay safe, houd je sterk en een prachtig weekend toegewenst! 🌞🎡

Hi @Jason

Hartelijk dank voor je antwoord!

Ik heb de stappen zorgvuldig doornomen maar helaas zonder positief resultaat. Ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding te zien wanneer het apparaat opstart. 

Nogmaals bedankt voor je hulp en ook een fijn weekend toegewenst! :smile:

 

Sander

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @sanderinos, heel graag gedaan. Heb je een goed weekend gehad? 🌞We gaan niet stoppen totdat jij een oplossing hebt gekregen! 😎

Ik zet jouw case door naar de experts die het voor je gaan oplossen. Als ik in de tussentijd iets voor je kan doen, let me know! 

 

Top @Jason, bedankt. Zeker goed weekend gehad! Jij ook hoop ik.

Wanneer en hoe kan ik een update verwachten hierover? Dan weet ik wanneer ik contact kan opnemen mocht geen gehoor krijgen.

Bedankt en fijne dag!

Reputatie 7
Badge +16

@sanderinos Heel graag gedaan. Fijn om te horen dat je een goed weekend gehad hebt, ik ook absoluut! 🌞

Momenteel ligt de gemiddelde verwerkingstijd van onze techneuten tussen de vier en negen werkdagen. Dat is langer dan het onder normale omstandigheden is. Dit komt vooral door de enorme drukte en nieuwe veiligheidsprotocollen. Dat is natuurlijk geen excuus, maar zorgt er wel voor dat sommige tickets trager behandeld worden dan gebruikelijk.

Sorry voor deze vertraging. Ik weet zeker dat de experts er met man en macht aan werken om deze foutmelding weg te krijgen zodat jij weer ongestoord TV kunt kijken! 

Als ik in de tussengelegen periode iets anders voor je kan doen, geef een seintje. Ik help supergraag - en met mij de hele Community! 😉

 

Dag Jason,

Dat begrijp ik en is geen probleem. Dit zijn uitzonderlijke omstandigheden en ik verwacht niet anders dan dat bedrijven enige vertraging oplopen op welke manier dan ook. 

Hartelijk dank nogmaals en een fijne avond!

 

Sander

Reageer