Stilstaand beeld

  • 10 January 2020
  • 6 reacties
  • 251 Bekeken

Reputatie 1

Regelmatig heb ik bij live tv of opnames stilstaand beeld. Erg vervelend. Niet de kwaliteit waar ik voor betaal. Als je hierover een berichtje stuurt, krijg ik steeds de melding: ik begrijp uw vraag niet. En vervolgens moet je bellen en dan sta je een kwartier in de wacht. Heb echt spijt van mijn overstap naar T-Mobile.


6 reacties

Reputatie 1

En wederom geen reactie. En de chat werkt nog steeds niet. 

Reputatie 7

Hey @Arnhems meisje,

Ik help je graag aan een oplossing! Zoals ik al in het vorige topic heb aangegeven, voer ik graag een fabrieksreset voor je uit om dit probleem op te lossen. Daarvoor wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Let wel op dat bij een fabrieksreset alle opgenomen programma's komen te verdwijnen. Ik hoor graag van je!

Reputatie 1

En hoe stuur ik een privé bericht? 

Kun je mij een privé bericht sturen zodat ik hierop kan reageren?

Echt simpel werkt het allemaal helaas niet.

Reputatie 7
Badge +15

Hey @Arnhems meisje 

Als je op @Piotr  klikt, dan ga je naar zijn profiel en vervolgens staat er stuur bericht. Dit moet je doen maar is toch niet zo moeilijk?

Reputatie 1

@Piotr , helaas het werkt nog steeds niet. Beeld blijft regelmatig stilstaan en serie opnames verwijderen lukt wederom niet. 

Reputatie 6

@Arnhems meisje Jammer dat de fabrieksreset niet heeft geholpen. Ik ga daarom een monteur voor jou aansturen die, uiteraard op onze kosten, jouw verbinding en TV Box komt bekijken. Je ontvangt binnen een kwartier een sms en een e-mail met een link naar de online planningstool. Dan kun je een afspraak maken wanneer het jou uitkomt.

Reageer