Beantwoord

storing 2152 geen beeld na steoomstoring

  • 28 March 2021
  • 9 reacties
  • 136 Bekeken

Reputatie 2

Goedenmorgen,

om 09:05 ging in postcode 2152 kortstondig het stroom uit en aan (melding bekend bij Liander) echter nu hebben we geen TV signaal meer, het beeld is zwart, maar het geluid doet het wel…

is dit een storing of is mijn Entone kastje stuk gegaan door de stroom onderbreking?
 

zowel model als entone kastje meerdere keren gereset. TV doet het wel goed.

icon

Beste antwoord door Boris 28 March 2021, 10:24

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi @rajmishra990, I’d really like to help you with this issue, sorry to hear our attempts to fix it so far have been lackluster. Unfortunately I can’t find an active subscription with your profile information. Can you please add your current Thuis customer number to your own profile? That way I’ll be able to check the connection and offer my utmost! 😄

Since last two days the internet is very unstable in Nieuw Vennep. this has been raised to T Mobile multiple times however the results are still same.

I am using fiber 1 GBPS, internet on TV and phone works ok but upload speed is below 1 Mbps. the outlook does not works as well.

Reputatie 7
Badge +4

Mooi om te horen @ReinoudS! Ik had al zo'n vermoeden, maar ik nam liever het zekere voor het onzekere. ;)

Veel kijkplezier nog gewenst!

Reputatie 2

Inmiddels al vanzelf opgelost… geen idee, opeens werkte het weer. Ook de afspraak met de monteur afgezegd.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @ReinoudS,

Handig dat je ons op de hoogte brengt en excuses voor het ongemak! Ik zal ervoor zorgen dat er snel weer contact met je wordt opgenomen zodat er vervolgstappen gemaakt worden. Mocht je het nog niet geprobeerd hebben, dan kan in jouw situatie zeker een fabrieks reset van de TV Box aanraden. Hopelijk ben je snel weer voorzien!

Reputatie 2

Oké, ik heb nog geen e-mail of sms mogen ontvangen vóór het maken van een afspraak.

Reputatie 7
Badge +14

Komt er een monteur langs Vandaag of wordt er een afspraak gemaakt? Dat was mij nog niet duidelijk.

Goedemorgen @ReinoudS  Nee niet vandaag niet op zondag, volgens mij krijg je een mail om een afspraak te maken.!

Reputatie 2

Komt er een monteur langs Vandaag of wordt er een afspraak gemaakt? Dat was mij nog niet duidelijk.

Reputatie 7

Goedemorgen @ReinoudS ,

Goed dat je dit bij ons aankaart! Ik ben direct jouw account gaan bekijken en zie dat je direct contact hebt opgenomen met mijn telefonische collega's. Super! Zij hebben ervoor gezorgd dat er direct een monteur wordt aangestuurd om ervoor te zorgen dat het kastje het zo meteen weer helemaal goed doet. Mocht je in de tussentijd vragen hebben, laat het mij dan weten. Ik zit voor je klaar! 

Reageer