Beantwoord

storing on demand gemist, terugkijken werkt niet, alleen maar blokjes zowel gisteren als vandaag


Reputatie 2
storing on demand /gemist, terugkijken werkt niet, alleen maar blokjes en gebroken geluid, zowel gisteren als vandaag. Glasvezel Utrecht Leidsche Rijn
icon

Beste antwoord door Brian 26 July 2019, 16:55

Bekijk origineel

32 reacties

Hier hetzelfde probleem, leidsche rijn utrecht!
Reputatie 2
T-Mobile thuis, zijn jullie wel "thuis", graag een reactie en actie
Reputatie 6
@tonbor @atk Welkom op het forum.

Dit is een klant helpt klant forum met ondersteuning vanuit T-Mobile.

Hier zal een reactie van webcare nodig zijn. Zij weten of er een actuele storing is geweest of misschien wat anders. Een reactie duurt gemiddeld 24/48 uur, maar wegens drukte kan het uitlopen.

Als jullie hier alvast jullie klantnummer in het profiel zetten, kunnen ze meteen voor jullie aan de slag. Die gegevens kan alleen T-Mobile zien, wij klanten niet.
Reputatie 2
Geen enkele reactie van T-mobile, niet alleen gemist ook naar het begin, blauwetoets geeft blokjes.
Reputatie 2
Dan maar een Twitter bericht, maar op zaterdag is het daar ook weekend kennelijk.
Reputatie 6
@tonbor De snelste manier om iemand te spreken is via de telefoon. 0800-0092

Vandaag zijn ze telefonisch bereikbaar tot 22 uur en morgen van 9 tot 18 uur.
Reputatie 2
Woensdag komt de monteur.
Reputatie 6
@tonbor Dat is snel. Ik zal voor je duimen.
Reputatie 2
Ja snel hoeft niet goed te zijn. Monteur heeft storing gezien en modem vervangen. NEEEEEE geen Huawei of Zyxel, maar een gereviseerde oude draytec, snif snif.......

Storing bleef, draytec ook, wat een sof. 's avonds viel ook nog eens internet uit, wordt naar mac adres modem gevraagd door de hulplijn (14 min in de wacht) nee hoor geen stickertje op het modem met mac adres. Dus geen internet, sof modem en oude klacht ook niet verholpen. Back-office is nu aan zet. Dit is geen reclame voor T-mobile thuis.
Reputatie 7
Hey @tonbor,

Allereerst excuus voor de late reactie. Ik zie dat je al contact hebt gehad met de klantenservice. Onze technische dienst gaat dit probleem voor je oplossen! Daarover hoef je je geen zorgen te maken. Zodra we meer weten, laten we je dit zo snel mogelijk weten. Hulp is aanstaande!
Reputatie 2
Topic is 16 dagen oud, de storing nog langer. Raad eens...….. backoffice is nog steeds niet begonnen met de oplossing. Vorige week de monteur langs geweest, niets verholpen en nieuw oud modem model geplaatst dat is alles.. Daarna complete stilte, woensdag nog eens gebeld. Ticket staat nog steeds open, technische dienst heeft het druk...… laat de klant maar wachten en het ergste is geen enkele feedback. Slecht hoor t-mobilethuis.
Reputatie 2
Vandaag 24-07 nog maar eens gebeld, ticket staat nog open, de backoffice zal bevraagd worden, word teruggebeld. Wanneer weet ik niet.
Reputatie 2
Natuurlijk niet teruggebeld. Wel bleek eindelijk 'savonds de storing te zijn opgeheven. Stond ergens een knopje onjuist??? Ach de klant heeft drie weken problemen. Maar ja met meer dan 50.000 klanten is die enkele klant niet zo belangrijk. Slecht hoor T-mobile thuis.
Reputatie 7
Hi @tonbor, goed om te horen dat het inmiddels weer werkt! Dit bleek inderdaad geen probleem specifiek op jouw adres maar een probleem op het netwerk die we met hulp van onze netwerkpartner op hebben kunnen lossen. Excuses voor al het ongemak, ik heb zojuist de abonnementskosten van de afgelopen periode vergoed. Ik vermoed dat deze vergoeding niet meer meegenomen wordt op je factuur van augustus maar je zal het dan terug zien op je factuur van september.
Reputatie 2
Dat is een heel mooi gebaar😊
Reputatie 2
@Brian helaas het probleem precies het zelfde is weer terug. Niet naar terug met blauwe toets, geen on de mand gemiste uitzendingen. Alleen maar blokjes. Modem reset, mediabox reset geen resultaat. Graag weer de zelfde oplossing bij uw netwerkpartner.
Reputatie 7
Hi @tonbor, excuses, gelukkig was het dit keer van korte duur. Mocht je toch nog problemen ervaren laat het dan zeker weten!
Reputatie 2
Klopt
Reputatie 2
@Brian kunnen ze gewoon eens met hun (externe) vingers afblijven van de netwerinstellingen? Alweer minstens twee dagen alleen maar blokjes, zo te zien de huidige uitzending door de herhaling. Verschrikkelijk dat dit steeds weer gebeurt. Help!
Reputatie 2
@Brian nu al 5 dagen geen mogelijkheid om naar begin uitzending te gaan. Ook geen uitzending gemist. Alleen maar blokjes en geluid van meerdere uitzending door elkaar. Gaan we dit nog oplossen? Denk weer postcode breed 3541 leidsche rijn. Is steeds herhaling van dezelfde storing. Zag elders ook zelfde klacht,
Reputatie 2

Tja  @Brian een link naar dit topic dekt echt niet "MIJN" lading.... Internet traag (download) in Leidsche Rijn en Vleuten

 

Overigens we krijgen toch wel ons abonnementgeld retour voor al deze dagen storing hoop ik, want het is echt te gek.

Reputatie 2

met een 50 mbit abonnement het ik hierover geen klagen…..

 DOWNLOAD Mbps47.97 UPLOAD Mbps43.74

Probleem is hier ook weer terug. uitzending gemist en terug kijken met veel storing. Kanalen met een lage resolutie hebben ook storing.

Reputatie 7

Hey@tonbor &@atk,

Onze techneuten gaan er alles aan doen om dit probleem op te lossen! Zojuist hebben ze een verbinding hersteld waarbij VoD en Uitzending Gemist in ieder geval weer naar behoren zou moeten werken. Kunnen jullie dit bevestigen?

Reputatie 2

Klopt, momenteel werkt het, denk ook ff aan de refund, thanks 

Reageer