Beantwoord

storing on demand gemist, terugkijken werkt niet, alleen maar blokjes zowel gisteren als vandaag


Reputatie 2
storing on demand /gemist, terugkijken werkt niet, alleen maar blokjes en gebroken geluid, zowel gisteren als vandaag. Glasvezel Utrecht Leidsche Rijn
icon

Beste antwoord door Brian 26 July 2019, 16:55

Bekijk origineel

32 reacties

Reputatie 3

Hi Piotr,

ik heb net bericht gehad via twitter van je collega Candy dat het weer zou werken. En ik kan je melden dat jet idd weer werkt. 
geen blokkerig beeld meer. Top. 
 

Groeten,

Bas

Hier werkt ook alles weer! Bedankt.

Reputatie 2

@Piotr @atk @Brian  Maar vandaag 29 oktober weer het zelfde euvel, eerst valt internet uit daarna niet meer terug naar begin tv-programma, geen terugkijken programma's alleen maar blokjes. Kunnen jullie netwerkpartners niet gewoon van onze installatie afblijven.

Hier (Vleuten) ook sinds een uur bezig om on demand aan de praat te krijgen. Alles aan en uit gezet, maar beeld blijft blokjes. Na half uur in de wacht te hebben gestaan was de melding dat het een bekend probleem was (had iets te maken met netwerk in Duitsland?). Was fijn geweest als dat ergens had gestaan op de website, ik had mijn 1,5 uur nuttiger kunnen gebruiken. Hoop dat dit snel wordt opgelost!

Reputatie 2

weer zo'n geweldig vooruitzicht.... vooral als on demand nog steeds alleen maar blokjes geeft....…

 

 

Vandaag en morgen kijk jij nog gratis naar de spannende films The Prodigy en Monsterjagers. Dus kruip snel op de bank en griezel met ons mee!

Reputatie 2

@Piotr @Brian nog steeds niet opgelost. we zijn 5 dagen verdet. gaat t-mobile nog iets (permanents) doen aan de tv-problemen vleuten en leidsche rijn?

Reputatie 7

Hoi allen, 

 

Dit issue verhoudt zich met het traag internet in/rond Vleuten. Ik plaats hier de update die we in het andere topic hebben geplaatst:

 

Hi all, hier alvast even een update. KPN heeft inmiddels een SFP vervangen in een datacenter. Er stond voor vandaag een test gepland waarbij we het verkeer weer rerouten wat hopelijk eindelijk voor de definitieve oplossing zorgt. Door de rollback van de wijziging van afgelopen vrijdag waar @ dikkedikkie naar verwijst gaat deze test vandaag niet meer door. Ik heb nog geen nieuwe datum maar ik verwacht dat dit een kwestie van dagen is. Zodra de nieuwe datum bekend is zal ik dit hier delen en uiteraard horen we dan graag de resultaten van jullie! :)

 

Het staat dus klaar om geïmplementeerd te worden. We zijn er bijna!

Reageer