Beantwoord

Storing/slechte kwaliteit bij bekijken opnames

  • 1 October 2019
  • 3 reacties
  • 336 Bekeken

Wanneer ik verschillende programma's opneem, en er een van wil bekijken, krijg ik storing en een haperend beeld.
Ik ben in het bezit van glasvezel en had voor de snelste snelheid gekozen bij het aangaan van mijn abonnement.

Hebben er nog mensen dit probleem?
icon

Beste antwoord door TAVL 2 October 2019, 12:57

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Goedemorgen @Carebeir,

Heb je dat echt alleen met opnemen of ook bij het regulier tv kijken? Heb je dat bij elke opname of enkel bij bepaalde zenders? Snelheid staat volgens mij los van tv signaal van bij glasvezel.
Goedemorgen,

Ik heb dit hoofdzakelijk bij het opnemen van programma's. Dit is bij alle opnames..
Bij het regulier TV kijken is de kwaliteit van het beeld goed in 90% van de tijd.
Wanneer ik een storing of slecht kwaliteit bij reguliere tv krijg, dan leg ik de stroom even uit waarna het probleem is opgelost. (niet voor de opnames)
Reputatie 7
Badge +4
Hmmm... Ook bij reguliere tv dus. Al is het niet altijd.

Hoe heb je de decoder aangesloten op het modem? Via UTP kabel of een adapter via het stoom net? Wat voor modem heb je? Zyxel?

In welke regio woon je? Ik vermoed haast dat je last hebt van een hardnekkig probleem dat sommige klanten in een aantal regio's ervaart. T-Mobile en partners werken daar aan, maar helaas heeft dit nog geen oplossing gebracht.

Wat je sowieso nog kunt proberen is om een andere kabel te proberen. Een andere optie is om een fabrieksreset uit te laten voeren. Webcare kan dit voor je regelen. Ze lezen mee op het forum. Of ik kan een verzoek voor je doen. Let wel; je bent dan wel je gedane opnames kwijt.