Beantwoord

Storing Tv

  • 19 February 2019
  • 2 reacties
  • 76 Bekeken

Al van af het begin last van kleine storinge tussen door op 1de tv toen ik de 2de aan sloot stoorde die ook zo nu en dan een keer voor een paar seconde steeds
Toen ik de 3de tv toevoegden hielde er 2 er mee op na wat met de kabels heen en weer en alles 10x te resetten eindelijk alle tv aan de praat gekregen, ga ik lekker op de bank zitten na een uur anderhalf uur krijg ik een storing melding en blijft het beeld hangen. Alles weer gereset meerdere malen, krijg ik de mmelding dat hij geen ip adres gevonde krijg.
Nu weer van alles geprobeerd maar krijg hem niet meer aan de praat.
Weet nu niet meer wat ik nog kan doen.
Tevens ben ik over tv van tmobile tot nu toe niet zo te spreken inter is prima heb met mij pc een mooie 95mb/s dus de tv moeten ook een goede verbinding hebben zou ik zegge (tijdelijke directe kabel naar de modem ook al geprobeerd om kabel uit te sluiten)
icon

Beste antwoord door Piotr 22 February 2019, 14:48

Bekijk origineel

2 reacties

Bleek dat een van de tmobile medewerkers perongeluk ons tv abonnement stop gezet heeft. 😑
Reputatie 7
Hey @dirk Welten

Dat is niet zo handig! Is je TV abonnement inmiddels weer aangezet? Mocht dat nog niet zijn gedaan dan wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan zet ik je TV abonnement zo snel mogelijk aan.
Ook ben ik benieuwd op hoeveel TV Boxen je haperingen ervaart.

Reageer