Beantwoord

Storing tv

  • 9 September 2019
  • 7 reacties
  • 404 Bekeken

Krijg de laatste tijd heel vaak de melding dat er zichzelf een storing heeft voorgedaan tijdens het afspelen. Heb alle zogenaamde oplossingen al uitgeprobeerd. Heel irritant.
icon

Beste antwoord door saalmink 4 October 2019, 16:24

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Hallo @saalmink

Wat vervelend dat er storingen voorkomen tijdens TV kijken, vooral als je, je favoriete zender aan het kijken bent.

Welke melding krijg je te zien op de TV Box?
Hoe zit de TV Box aangesloten richting het modem? Zit er bijvoorbeeld een switch tussen of is ie rechtstreeks aangesloten?

Laat het me even weten, zodat ik een beter beeld van je netwerk kan schetsen.
Hallo. Hartelijk dank voor uw reactie. De melding is dat er een onbekende fout is opgetreden. Probeer het later nog een keer. Tv box al van de kabel en de stroom gehaald. En weer aangesloten. Power flip ook al gedaan. Het beeld stopt en het geluid ook. Vr gr Harry
Reputatie 7
Hi @saalmink, bedankt voor de toelichting! Heb je de TV Box rechtstreeks op de modem aangesloten of zit hier nog een apparaat tussen zoals bijvoorbeeld een powerline adapter of een eigen router? En hoe is je internet verbinding op het moment dat het gebeurt? Kan je hier nog wel verbinding mee maken of ervaar je hier dan ook problemen mee? Ik hoor het graag!
Hi Brian,
dank voor je reactie.TV Box is rechtstreeks aangesloten. Internet verbinding is prima. Geen problemen. We hebben ook de maximale snelheid en bytes in het pakket.
Groet
Harry
Reputatie 7
Hey Harry,

Bedankt voor de terugkoppeling! Ik heb zojuist een monteur aangestuurd om dit probleem voor je op te lossen. Binnen enkele ogenblikken ontvang je een sms'je waarmee je een afspraak kunt inplannen. Hulp is aanstaande! 😄
Hartelijk dank. Het probleem zit hem in de onvoorspelbaarheid ervan. Af en toe gaat het ook een avond goed. Kijk uit naar de komst van de monteur.
Monteur is geweest. Kabelschoen vervangen. Lijkt de oplossing te zijn. Hartelijk dank.
Groet Harry

Reageer