Beantwoord

storing tv amersfoort

  • 28 juni 2020
  • 4 reacties
  • 199 Bekeken

Zijn nu al 2 weken bezig met een storing van bepaalde zenders op tv, monteur is langs geweest en heeft alleen kabel door gemeten want er was een landelijke storing overal gezocht maar vind nergens landelijke storing!! Kunnen nu al 2 weken hoop zenders niet zien. Verschillende keren gebeld met deze klacht maar word niks mee gedaan!! Zeer slecht

icon

Beste antwoord door Sander 29 juni 2020, 10:30

Hi @Ericvdveer,

 

Goed dat je het hier aankaart. Er is gelukkig geen landelijk probleem, het speelt zich alleen af met enkele klanten in Amersfoort. Deze zenders geven problemen:

RTL4
NPO2
Disney / Veronica
RTL5
Net5
MTV
RTL Z
SBS9
Canvas
Viceland
BBC One
BBC Two
NPO1 GOS
Fox Sports 1

 

Alle andere zenders zouden gewoon haarscherp beeld moeten geven. Weet dat we er hard aan werken om álle zenders weer optimaal te krijgen. Je kun mij (hier) altijd om een update vragen!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Ericvdveer,

 

Goed dat je het hier aankaart. Er is gelukkig geen landelijk probleem, het speelt zich alleen af met enkele klanten in Amersfoort. Deze zenders geven problemen:

RTL4
NPO2
Disney / Veronica
RTL5
Net5
MTV
RTL Z
SBS9
Canvas
Viceland
BBC One
BBC Two
NPO1 GOS
Fox Sports 1

 

Alle andere zenders zouden gewoon haarscherp beeld moeten geven. Weet dat we er hard aan werken om álle zenders weer optimaal te krijgen. Je kun mij (hier) altijd om een update vragen!

Ja de andere zenders doen het wel maar het zijn er ook veel die het niet doen en als de monteur langs komt en zegt dat het die avond wel opgelost is en we zijn bijna een week verder!!

Zo ben er nu helemaal klaar mee!!! Nu helemaal geen tv meer en geen Internet, net gebeld kan nog enkele dagen duren voordat er iemand kan komen lukte niet op afstand hoe gek kan t worden zeg. Moet t nu een paar dagen doen met helemaal niks en je kan alleen een klacht hier online geven

Reputatie 7
Badge +7

Hi @Ericvdveer, excuses voor de overlast. We hebben vannacht een aantal aanpassingen uitgevoerd op het netwerk maar deze hebben de problemen helaas niet verholpen. We hebben vandaag direct onze netwerkpartner ingeschakeld om te kijken naar de hardware en deze mogelijk te vervangen. Er wordt dus hard aan gewerkt op de achtergrond! In dit topic hebben we meer meldingen ontvangen en we houden je hier graag op de hoogte.