Beantwoord

Storing tv en internet

  • 16 December 2018
  • 3 reacties
  • 424 Bekeken

Ik heb vanaf vanmiddag storing op mijn tv en internet. Alles losgekoppeld en aangesloten, tot 5x toe. Op de site staat dat er geen storingen zijn heel raar. Het enige wat er dan mis is is mijn box. Dit is regio Rotterdam. Klantenservice is ook niet meer bereikbaar, erg slecht.
icon

Beste antwoord door Desiree75 18 December 2018, 16:49

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hi Desiree75,

Ik help je graag verder! Hoe is jouw verbinding nu? Kun je alweer fijn internetten en TV-kijken? Zo niet, kun je mij dan vertellen wat er misgaat? Valt je verbinding weg, of kun je helemaal niet internetten en TV-kijken? Laat het me weten, dan kan ik op zoek naar dé oplossing voor je!
Hallo Sterre,
Ik heb gisteren gebeld met T-Mobile en er werd mij verteld dat er een probleem met opnemen en afspelen was en dat er vanaf zondag aan gewerkt is. Ik heb vandaag mijn box en modem ontkoppeld en opnieuw aangesloten en heb nu nergens meer last van. Bedankt voor de reactie en een fijne avond. Groetjes Desiree
Reputatie 7
Goed bezig, Desiree! Super dat je het modem en de TV box hebt ontkoppeld en opnieuw hebt aangesloten. Fijn om te lezen dat je het hebt kunnen maken en dat je nu weer lekker TV kunt kijken. Have fun!

Reageer